1.پونزده تا کتاب از نمایشگاه گرفتم یک میلیون و صد"-" قبلا هم کتاب انقد گرون بود یا من تازه چشم و گوشم باز شده؟:/

2.این آهنگی که الان دارم گوش میدمو نباید گوش بدم چون منو یاد یکی میندازه که نباید..حتی این پلی لیستی که دارم گوش میدمم نباید گوش بدم چون منو یاد همون طرف میندازه..ولی چرا فقط نمیزنم یه آهنگ دیگه یا یه پلی لیست دیگه؟ چرا بازم دارم بهش گوش میدم؟..

3.بابام زل زد تو چشام گفت هرچقدر الان پول برا کتاب بدی رو هروقت حقوق بگیری ازت میکشم بیرون-

4.الان که دیگه اولدر تموم شده گوش دادن به آهنگش باعث میشه دلم برای وقتایی که مینوشتمش تنگ شه:")

5.چرا جدیدا همه سد اند دوست دارن؟"-" گایز..باور کنید پایان های خوش میتونن قشنگ باشن..

6.پست قبلیمو اگه ندیدین برین ببینین:"

7.فردا المپیاد ادبی دارم و بعدش تموم..مشکل اینجاست که با هیچکدوم از بچهامون یه جا نیستیم-درواقع مطمئن نیستم ریحانه کجاست..شاید با اون یه جا بودم- و خوش نمیگذره"-"

8.هودی بهشتی ترین لباس دنیاست..هرکس مخالفه جمع کنه از وبم بره^^

9.ولی میخوام بشینم گریه کنم..قصر آبی رو نداشت..من میخوام قصر آبی رو بخونمممTTTTT

10.یکی از بدی های نمایشگاه کتاب آنلاین اینه که باید صبر کنی تا کتابات برسن..دلم برا اون موقع که میرسیدم خونه و با ذوق میپریدم رو کتابام تنگ شده..همیشه ام چند هفته بعد نمایشگاه امتحانای ترم دو شروع میشد و کل خونواده ازم قول میگرفتن که بهشون دست نزنم و درسمو بخونم ولی من هیچوقت گوش نمیدادم~

11.الان که بهش فک کردم دیدم اولین پنهان کاری زندگیم یواشکی کتاب خوندن بود...

12.بعضی از دوستای مدرسه م با شماها هم اسمن، وقتی صداشون میکنم یادتون میفتم و خیلی عوضی طور آرزو میکنم کاشکی جای اونا شما جلوم بودین..TT

13.خوندن کتاب و دیدن سریال سیزده دلیل برای اینکه رو به همتون پیشنهاد میکنم در صورتی که افسردگی و چیزایی شبیهش رو نداشته باشین..حرفمو جدی بگیرین"-" -وی خودش در اوج افسردگی کتاب را خواند-

14.چرا هنوز دارم این پلی لیسته رو گوش میدم.............

15.ولی نباید موقع خوندن سیزده دلیل با هر خط هانا رو بیشتر از قبل درک میکردم..

16.اینکه با چتر بری زیر بارون مث این میمونه که یکی بهت سلام کنه ولی تو با لگد بزنی تو شکمش

17.واقعا درک نمیکنم چرا امروز آخرای زنگ فیزیک من و آرمیتا و مشکات درمورد شستن پشمامون حرف میزدیم-

18.زنگای فیزیک پنجشنبه ها خیلی خوبن، چون معمولا درس نمیده و فقط یه زنگه و همون یه زنگ رو هم تمرین حل میکنه، و موقع تمرین حل کردن برای حرف زدن و مشارکت و اینا آزادمون میزاره و این مسئله خیلی کیف میده..

19.اینکه مهندس 20 دقیقه خودشو کشت ولی نتونست بهم بفهمونه اصن مفهوم انرژی پتانسیل چیه، ولی آرمیتا توی سی ثانیه بهم یاد داد نشون میده مشکل از من نیست، مشکل از مهندسه^^

20.یه پارت فسقلی از وسط اولدر رو پرینت گرفته بودم قبلا، دادم آدرینا و آرمیتا خوندن. حالا آدرینا هر روز منو میکشونه یه گوشه با لحن "حالا جرت میدم عزیزم فقط منتظر باش" میپرسه ادیتش تموم نشد هستی؟^^ درواقع دلیلش اینه که قسم خورده اگه سد اند باشه همونجا به قطعات نامساوی تقسیمم کنه- و میشه گفت تنها چیزی که باعث شده تا الان این کارو نکنه اینه که اگه بمیرم دیگه نمیتونه بخونتش..xD

 

+عکس پست ماهیتو ـه، انیمه جوجوتسو کایسن. و واقعا کسایی که از ماهیتو بدشون میاد رو درک نمیکنم شیوه فکر کردنش و اعتقاداتش و حرفایی که تو همون قسمتای اولی که حضور داشت به یوجی زد واقعا مود بودن و بی نظیر...انگار داشت ذهنمو میخوند..

++به بسته بودن کامنتای اینجور پستام عادت کردم-

+++پست قبلیمو تکرار میکنم اگه ندیدین ببینین...