الان دلم میخواد گوشیم و کامپیوترم و هندزفریمو بردارم و همزمان درحد سیل بارون بیاد و برم تو خیابون زیر بارون دنسینگ ویث یور گوست گوش بدم و بدوئم و انقد جیغ بزنم که خالی شم و بعدش کلا از این کشور برم و بعد از جعل مرگم با یه هویت جدید یه زندگی دیگه رو شروع کنم..

دلم میخواد کل اکانتای سوشال مدیام رو پاک کنم، همه رو، وبمو، اینستامو، تلگرامو، ایمیلمو هر کوفتی که توش اکانت دارمو، بعد برم بالای یه کوهی گوهی جایی، و با تمام وجودم عربده بزنم از کل آدمای دنیا متنفرم، اگه یه جایی باشه که زیرش دریاست یا رودخونه بهتره چون میخوام خودمو پرت کنم توش و غرق شم و بمیرم و دیگه هیچی حس نکنم..نه ناراحتیو، نه شادیو، نه این افسردگی کوفتیو،

جالب نیس؟ حتی حس میکنم لایق افسردگی نیستم، خودم حس میکنم نکنه دروغ بگم..نکنه واقعا ناراحت نباشمو این حس فقط یه تظاهر ساده باشه؟

ماهک میگه تا وقتی پامونو نزاریم توی خونه رویاییمون حق نداری بمیری و این باعث شد فک کنم که مشکل همینه.. بعضی وقتا خیلی خودخواهانه آرزو میکنم کاشکی هیچکدومتون آیلینی نمیشناختین، اینجوری ویلای کانادای آینده اکیپمون یکی مثل منو نداشت و بعدش میتونستم خودمو بکشم و نگران این نباشم که چیارو از دست میدم، ولی این فکر شرورانه تر از اونه که بخواد دائمی باشه

بعدش شروع میکنم به اورثینک و فکر کردن به اینکه دارم عملا گند میزنم تو مود خوب هرکسی که داره این پستو میخونه، و از طرفی اونقدر خودخواهم که باخودم میگم به درک وب خودمه هرچی عشقم کشید توش پست میکنم به هیچ احدالناسی ام ربط نداره چه گوهی میخورم توش، فاک دم فوراور~

و خب کل زمین و زمان دست به دست هم دادن که برینن تو اعصابم و مطمئنم که تهش یا به خودم گند میزنم یا به شما، و صد درصد خودمو انتخاب میکنم و قبل از اینکه بزارم کسی خودشو به خاطرم ناراحت کنه همه چیو تموم کنم و زندگی شماهارم راحت

شاید اگه به نوشتن اعتیاد نداشتم خیلی وقت پیش اینجارو زده بودم رو حذف..مثل اکانت اینستام که ترجیح میدم دلیتش کنم و از اونجای شلوغ برم به یه پیج شخصی فسقلی فقط برای ارتباط با اکیپ یونیامون..از تنها کسایی که صد درصد بهشون اعتماد دارم و برخلاف محبتای فیک بعضیا واقعا سعی میکنن بهترم کنن(میبینین؟ دوباره تیکه و طعنه و کنایه:) )

و اینو بدونین که من برعکس شکیبا اونقدر آدم خوبی نیستم که وقتی حس میکنم پستی وایب منفی داره رمز دارش کنم و فقط برای خودم بنویسمش، اینجوری نیست که بخوام جلب توجه کنم فقط به حدی افتضاحم که دلم میخواد همه با خودم افتضاح باشن، و این بخشی از وجودمه که حالم ازش بهم میخوره و از اون طرف عاشق این عوضی بودنمم

انی وی، معذرت میخوام که گند زدم تو مودتون، به جز یه عده خاص که با رفتارشون بهم فهموندن بهتره خفه شم و دست از سرشون بردارم، شماها، خوب کردم که ریدم تو حس خوبتون^^ (نیاید بپرسید من هستم یا نه اگه بودید خودتون متوجه میشدید منظورم با شماس)

 

+عکس پست شینوبو ـه، انیمه شیطان کش-والپیپر لپتاپمم هست-