1.اگه بدونین چقدر دلم برا کاور کردن تنگ شده..ولی متاسفانه توی دوره ای هستم که همش به خودم میگم زر نزن میرینی:"/ بعد از اون طرف اینجوریم که واو هانی عجب صدای بی نظیری برو اودیشن بده اصن..

2.ولی خداییش رپ ژاپنی خوندن سخت تر از چیزیه که به نظر میاد...

3.فردا کامبک پنتاگونه و گس وات؟ من مدرسه ام:))))))))))))

4.برای اینکه خودمو بزنم به سردرد که بابام دلش برام بسوزه و بگه فردا نرم مدرسه خیلی دیره؟..چرا همچین گوهی خوردم و اسممو برا مدرسه حضوری دادم..

5.دارم یه دور از اول اولدرو میخونم، و به این نتیجه رسیدم واقعا سادیسم دارم

6.من:آخجون اولدرم تموم شد دیگه میتونم دالیا رو بنویسممممم

کل چیزی که تو این سه روز نوشتم:

حتی فرصت نکردم درمورد اینکه چجوری اسم رمز اتاق مدیر رو میدونه بهش تیکه بندازم، و این برای من واقعا یه تنزل مقام به حساب میومد.

7.کاری به فیک بودن و نبودن زیجی نداشته باشین، کای چقدر کیوتههه..و چقدر شبیه جیجیههههTTTTTT

8.منو بگیرین همین الان نرم آمریکا فقط برای اینکه لپای اون بچه رو بکشم..

9.دیدین رنجون موهاشو مشکی کرد و شد عین جوجه کلاغ؟T-T موچولوT-T

10.what is your hogwarts house? mine:hufflepuff:>

 

+درحدی سپ شیپ میکنم که وقتی سرچ میزنم تو پینترست همه عکسایی که میاره مومنتشو حفظم..مومنت جدید میخوام لعنتیا چرا خبری نیستTT