کینو که داره میخنده میزنه تو کمر شین*
شین:😂
اروم اروم ضربه های کینو بیشتر میشه ودتبدیل میشه به با حرص زدن*
شین:چه مرگته..

یهو کینو صندلیو برمیداره میکوبه تو مخ شین*

کینو:هی داره منو انگشت میکنه از زیر میز با این برنامه مسخرت مرتیکه لختتتتتت

یونیایی که دارن میشنون:اشکال نداره ما قول میدیم عین بچه خوب بشینیم یه گوشه هیچی نگیم شما راحت باشین

یه ربع بعد*

صدای آه و ناله کینو توی استودیو میپیچد*
یونیا:نباید بزاریم کسی از این جریان بویی ببره همه چی بین خودمون میمونه...
دیسپچ:سلا-
یونی اعظم:بگیریدش
بقیه یونیا:حملههههههههه

جینهو:با اون وسیلهه که برداشتارو مشخص میکنن میزنه تو سر کارگر دیسپچ*

دیسپچ بیهوش میشود*

یونی اعظم با ماهیتابه بالا سر دیسپچ:گفتی میخوای چه گوهی بخوری؟
استی ها:اون ماهیتابه مال ما نیست؟
یونی اعظم:از آشپزخونه جی وای پی کش رفتم داش برمیگردونیم

استی:نه دابش اشکال نداره فدایی داری سه تا ام از طرف ما بزنش
یونی:نوکرتم سلطاننن

شین و کینو فارق از غوغای جهان درحال اهم اوهوم*

یونی اعظم:یکیتون بره از این صحنه فیلم بگیره....

جینهو:اقا پخش نکنین اینارو ما ابرو داریم

چان:میزنه رو شونه جینهو* برادر ام ویتو نزاشتن تو پورن هاب..درک نکردی...

استی و انسیتیزن:ما از قبل آدم فرستادیم ردیفه
یونی:میدونستم باید بهتون اعتماد کنمTT

کارگردان و دستیار درحال فیس بردن از صحنه*

جینهو:استیا چرا اینجان راستی

یونی:عین جوجه اردک دنبال چان راه افتادن

جینهو:...... چان داش تویی... کی ام ویتو گذاشتن پورن هاب

چان:همون ام وی ای که فقطط درموردد فرار از ترسای درونی بوووددددد و لیریکشم کاملااا هیونجین نوشته بووودددد اسمشم رد لایتززز بوووددددد

چان:هیچی دیگه مینهو رفته بود ببینه فیلم جدید چی گذاشتن دیده عه اونجاس

مینهو:بچ من کی رفتم تو پورن هاببب
هیونجین:تو دیگه حرف نزن هر شب اون تویی
مینهو:دوست داری تو دمای 180 بپزمت یا دمای 270؟
هیونجین:گوه خوردم..

جینهو:هیونجین پسر منه کاریش نداشته باششش😔🤣

مینهو:تورم کنارش میزارم تو فر

هونگ:کیک تولد کین- نگاه به وضعیت*

هونگ:پشت سر هم پلک زدن* هنگ می کند*

چانگبین:هونگ داداش خوبی؟

هونگ:... اره اوکیم...
تاحالا کسیو درحال این کارا ندیده بودم....

جینهو:هینننن به شوهرم زنگ میزنمماااا

هونگ:تو ام کشتی مارو با شوهرتتتتتت

یونی:بچ تو همونی نبودی که هرشب یووان از دستت کمردرد داره؟-

استی:راستی برای تولد مکنه تون کادو چی خریدین؟

جینهو:به نام خدا کیک که هونگ نصفشو تو راه خورد

استی:...همین؟.....

یونی:ببین همین مسئله که براش کیکه رم خریدن خیلیی خوبههه
استی که تاحالا از گل نازک تر به جونگین نگفته:چطور میتونین..

چان:حس میکنم مکنه تون خیلی مظلومه

جینهو:آره چون کیک نمیخرن براش

چان:من که هیییچچچوقت جونگینو لوس نکردمممم^^

جونگین که لم داده رو مبل استودیو:برام چیپس بیار
چان:کل مغازه رو جلوش ردیف میکنه* بیا بچه نون فسقلیم عسلکم انتخاب کن

جینهو:من کادو تولدم دادن به هوییه چه انتظاراتی دارینا
هونگ:این که شد کادو تولد هویی...
جینهو:اره تولد منم اینه با اینکه من پاره میشم تهش

فلیکس:به این میگن استراتژی
فلیکس:نوت برداری کردن*

انسیتیزنا:آقا این دوتا یه فیلم پورن یه ساعته رو پر کردنا رفتن راند بعددد( چرا دارم انسیتیزنارو با استایل فیلمبردارا و درحالی که موهاشونو پشت سرشون بستن و دوربین روی شونشونه تصور میکنم...)

جینهو:وات د فاککک شین الان با اون صندلی که خورد تو مخش باید غش کنههه

انسیتیزن:والا غش که نکرده خیلیم خوب داره میکنه

یونی:داش خسته شدی اون دوربینو بده من

انسیتیزن:نه داش شما حساب دیسپچ و ساسنگارو برسید ما شیفتی کار میکنیم فیلمارو میگیریم

هویی میاد استودیو*
برمیگرده میبینه جینهو اینا اینجان*
جینهو:هویی؟!!
هونگ:هیونگ؟!
هویی:جینهو؟! هونگ؟! چان؟!!

جینهو:تو اینجا چه غلطییی میکنیییی
هویی: اومدم از دستم عکس بگیرممم

چان:دست هویی را می گیرد* بیا ببرمت اون پشت گلدونارو نشونت بدم..

جینهو:شوهرمو چیکا دارییی

هونگ:میخواد هوییو بکنه
جینهو:شوخیشم قشنگ نیست بچ همیشه شوخی شوخی جدی میشه😭🤣

چان:با چشم و ابرو به وونکی اشاره می کند*

چان:هوییو میبره بیرون*
چان:تاحالا از سختیای زندگی برات گفتم؟

هویی:نه؟

هویی:چه خبره..
چان:ببین مطمئنم تاب دیدن اون صحنه رو نداری

هویی:چرا خو چیه مگه

چان:هیچی هیچی
چان:روز مادر مبارک راس- عه اینو باید به جینهو میگفتم

هویی:اون تو چخبره مگههه نگو جینهو داشت با هونگ بهم خیانت میکرد

چان:نه باباا جینهو تا آخرین نفس به تو وفادارههه

هونگ:جینهو حتی اگه اخرین ادم رو زمین باشه من دیگه ***مو *** نمیکنممممم

جینهو:کثافتتتت بچه یونی اینجاااسسسس

بچه یونیا:این ینی چی-
یونی بزرگا:بیاید بریم براتون تیپکو بخرممم^^

بیبی استیا و بچه یونیا درحال تیپکو خوردن*

انسیتیزنا:ینی فقط ما از لحظه اول با واقعیات زندگی آشنا شدیم؟
تیونگ:شما رو دادیم دست دریم اونا ام جلوتون درمورد اینکه کون یدونست یا دوتا بحث کردن اتوماتیک آدم شدین

شین و کینو:کارشون تموم میشه*

شین:خب کجا-ودفف اینجا چه خبرهههههه

جینهو:تولدت مبارک کینویاا

هونگ:کیک نصفه رو در میاره*
کیک:میوفته*

کینو:ریختی توششش؟؟
شین:ودف تو مگه پسر نیستییی
کینو:احمق چایی رو میگم ریختی تو لیوانم؟

جینهو:خاک تو سرت نصف کیکو خوردی همون نصف دیگشم نتونستی نگه داری

استی:این مگه مال ووسوک نبود؟
یونی:یدونه کیک میگیرن برا کل مکنه لاین دیگه
استی:اون قرصای سردرد من کو..

هویی میاد تو:چخبرهههه چرا چان داره راجب اینکه میخارو میریزن تو ساندویچا حرف میزنه-

هویی:شین چرا پیرهن کندس

چان:ببین من بهت نگفتم تو تحمل این صحنه هارو نداری؟ گفتم یا نگفتممممم؟؟؟

هیونلیکس گوشه اتاق:کیس*

چان:.....یکی برا من ژلوفن بخره...

هویی:دارن فیلم میگیرن؟!

انسیتیزن:کجای کاری آپلودم کردیم

یونی:.....سیزنی فرار کنین..................

یونی و سیزنی و استی:از پنجره در میرن*

جینهو:ریدین-
نههه منم ببرینننن

هونگ:فرار نکن با واقعیت رو به رو شو هیونگ

جینهو:میره پشت چان قایم میشه*
جان جدت منو قایم کن

شین:هیونگ برات توضیح میدم

هویی که هنوز هنگه:

چان:ببین بهترین توضیح اینه که در نبودت گی درون بچهات زده بالا، اشکال نداره درست میشه

هیونجین و فلیکس:وونکی رو از در پشتی میبرن بیرون*

هیونلیکس دنبالشون میرن*
چان:هوووییی کجا با این عجلههههه

هویی:من باید عقدمو سر یکی خالی کنم... جینهووووووووو تو مگه اینجا نبودیییییییییی

هونگ جینهو رو بلند میکنه فرار میکنه*
جینهو:یااااا عجیبا غریبا منو چرا داری میبریییی
هونگ:نمیخوام با غرات سر درد بگیرممم

چان:جینهویاااااا آرزوی شب خوبیو برات دارممممممممم

هویی:اون فرار کرددددد الان من حرصمو سر کی خالی کنممممم

هونگ و جینهو پشت بوته قایم شدن*

چان:شربت گل گاو زبون میده دست هویی*

چان:بیا بخور یکم آروم شی

هونگ:اینجا هیچکس پیدامون نمیکنهه....
گوشی هونگ زنگ میخوره*
اهنگ زنگ هونگ با صدای یووان:تو له سگ~پِ دَ سگ~عن تر سگ~کثافت تو خیلی گاوییی

جینهو:اخه دیگه اهنگ نبودددد
هونگ:خودش گذاشت گفت درست بزنم بهش جرم میدهههه

چان:اشاره به سونگمین*
سونگمین:جینهو و هونگ را شوت میکند تو کیوب*

هویی:ینانننن
ینان:هویی رو پرت میکنه تو کیوب*

هویی:جینهو رو میبره تو نزدیک ترین استودیو*

سویون که فقط داشته آهنگ میساخته:یا پشمای مسیح

 

و جینهویی آن شب را به زیبایی تمام کردند..^^