هولاااا:>>(هروقت من اول پستام سلام کردم بدونین یه پست خفن تو راهه...xD)

به تازگی، آهنگایی که گوش میدم بیشترشون اسپانیایی شدن و همشم به لطف لاونداس:/xD

سو از اونجایی که دلم نمیخواست فقط خودم از زیباییشون فیض ببرم..دلم خواست بیام چندتاشو اینجا و اینجوری براتون بزارم که خلاصه شما ام گوش بدین:>

بریم ادامه~

 

 

present
By triple7

Magic Spirit

~Download~

 

اینیکی بیشتر به خاطر حجم کیپاپر بودنمه که باید یه ادای احترامی هم میکردم به کیپاپ این وسط الکی که نیست..xDD

تریپل سون در کل خیلی خوبن..نمیتونمشون..............درواقع ترکیب دوتا گروه ثرد آی و بی آی جی ان و فاک بی نظیر ترین گروه مختلطیه که تو زندگیم دیدمT-T

 

 

mayores
By becky g and bad bunny

Magic Spirit

~Download~

 

حقیقتا بکی جی کلا خیلی بی نظیره..اصلا نمیتونمش:" هم صداش محشره هم آهنگاش..

و بد بانی هم از اون خواننده های خیلیی معروف لاتینه، که آهنگاش محشرننشسیکمTT

معنی آهنگای بکی جی رو نرید بخونید البته، همون با ریتمش حال کنید فقط-

 

 

kaprichosa
By danna paola

Magic Spirit

~Download~

 

و اما دانا پائولا، مگه میشه من از آهنگای اسپانیایی حرف بزنم و دانا توشون نباشه؟:") کاپریچوسا آهنگی بود که باعث شد فن دانا شم، توی یکی از پستام هم معنیشو گذاشته بودمT-T

دوستانی که بلو هیون رو میخونن، این همون آهنگیه که لاوندا باهاش رقصید~

 

 

1,2,3
By sofia reyes and jason derulo and de la ghetto

Magic Spirit

~Download~

 

سوفیا ریس از اون دسته خواننده های خیلی خوشگل و خیلی خاکی ـه:/xD با فناش خیلی راحته درکل..

و خب آهنگش ترکیبی از سه تا خواننده محشره و به نظرم ارزش گوش دادنو داره:")) هرچند تکرار میکنم نرید معنیشو بخونید..


+بیشتر از اینا بودن، ولی اگه قرار بود همه فیوریتامو بزارم پست کلا میشد بکی جی و دانا پائولا"-"

++برای آهنگای مورد علاقم از دانا هم یه پستی میزارم به زودی..میخوام خواننده های مورد علاقمو بکنم تو پاچتونxD