من:خیلی وقته شیطان کشو ادامه ندادم بعید میدونم چیزی یادم باشه

همون من دوثانیه بعد از شروع اوپنینگ:سو یو کوووووو نا له رووووووو میوو او شیییی تانااااااااااا بوکو وو سو مه تههههه سو سو مهههههههههههههههه*عربده زدن تو خونه*

 


دیالوگایی که به لطف انیمه ها رفته تو مخم و در نمیاد

شیطان کش:آرا آرا، سایونارا^-^

جوجوتسو کایسن:اورا گامباره گامباره / داته کیمی...یوایمووووووووو

کاکه گورویی:سوباراشیییییییییی/بااااکاااا

موریارتی:کچ می ایف یو کن مستر هلمز

اتک:ساسااا گه یووو ساسااا گه یووو

هایکیو:من فقط میخوام تو زمین بمونمممممممم

و اینیکی که هرکدومتون حدس زدین چه انیمه ایه بهتره بره تو اتاقش به کارای بدش فک کنه: یامته گوداسایی عاحححح


آدمای عادی:کراشم بهم توجه نمیکنهههههه

کیپاپرا:بچ کراش من نمیدونه وجود دارممممم

اوتاکو ها:برید کنار..کراش من کلا وجود نداره...


یه نصیحت به اوتاکو های تازه وارد، اگه داشتین خوش و خرم انیمه تونو میدیدین و یهو این گلا رو دیدین فقط برین یه جعبه دستمال کاغذی بردارینو بزارین کنارتون:)