1.اسم موضوعامو عوض کردم..انقد خوشگل شدن دلم میخواد هی پست بزارم._.xD

2.این پستو سریع مینویسم که برم اولدر و بلو هیونمو ادامه بدم و شیمی بخونم~

3.حانیه دیشب گفت بیگ هاگ میخواد..با چان خفه ش کردم*-*

4.فرض کنین عضو یا لیدر یه گروپ دنس پسر و دخترین و میخواین با یه آهنگ برقصین، چه آهنگی بود؟(ترجیحن کیپاپ نباشه)

5.بی ال میخوام..TT معرفی کنین بهم ترجیحن تایلندی نباشه🗿

6.از بدیای نویسنده بودن اینه که هیچوقت نمیتونی فیک خودتو با ذوق و هیجان بخونی..چون کل زندگی کاراکتراتو میدونی🗿

7.فیک میخامممممممم.............کاپلای مورد علاقمو که میدونین بهم برسونینxDD پاره شدم دیروز از بس شیمی خوندم🗿

8.تنها سه روز تا کاپل سال دیسپچ مانده است، و من حاضرم قسم بخورم جهیون قرار میزارهههه

9.اینستام ریده ناز میکنه میگه رباتیو اینا🗿 منتظرم مامانم بیاد خونه درستش کنم🗿

10.چرا هیونلیکس سریال بازی نمیکنن واقعا؟ چرا انقد ریلن؟ نمیتونمشون..