یادمه تولد پارسالم برا خودم یه چک لیست 16 تایی درست کردم و یه جورایی هدفای کوچیکی بودن برای رسیدن بهشون توی سال بعد

مورد اول نوشتن داستانی بالای 40 صفحه بود که با اولدر و دالیا انجام شد~

مورد دوم حذف کردن آدمای سمی اطرافم بود که انجام شد~

مورد سوم بیشتر درس خوندن بود که نمیدونم انجام شده یا نه اما امیدوارم پیشرفت کرده باشم~

مورد چهارم شناختن گروهای بیشتر بود که اونم انجام شد~

مورد پنجم زدن ترنم و پرسون بود که متاسفانه هنوز انجام نشدهxD

مورد شیشم تنهایی شهرکتاب رفتن بود که هنوز انجام نشده~

ده تا مورد بعدی رو نمیگم که خیلی طولانی نشه ولی از بین همشون فقط 4 تاش انجام نشد:>

اگه ازم بپرسین توی 14 سالگی بهم خوش گذشت یا نه، باید بگم الان حس میکنم بهترین سال عمرمو گذروندم.

شاید چیزی که بیشتر از همه خوشحالم کرده باشه، شناخت آدمای جدید بود. به خیلیاتون نزدیک تر شدم، و آدماییو پیدا کردم که الان شدن مهم ترین توی زندگیم~

تولد پارسالم لاوندا کنارم نبود، و تبریکو با استفاده از یکی از دوستاش بهم رسوند، بازم یکی از بهترین تبریکام بود و امسال خودش بود که کلی باهام خوشحالی کرد:")

تولد پارسالم یادمه ته دلم آرزو کرده بودم هر رشته ایم که رفتم خوشحال باشم، درسته که مجبور شدم بیام تجربی ولی ازش بدم نمیاد، دوستایی دارم که باعث شدن از انتخابم راضی شم:)

چند شب پیش با رامش حرف میزدم(آوردن رامش به بیان هم از افتخاراتم بود راستی در سالی که گذشتxD) و بهم گفت خوبی دوستای جدیدت اینه که تورو اینجوری که الان هستی دیدن و همینجوری که الان هستی دوستت دارن

مگه چقد ممکن بود حانیه ای پیدا شه؟ چقد ممکن بود مهرسا و مشکات و آرمیتایی پیدا شن؟ چقد ممکن بود سما و ثمینی پیدا شن؟ چقد ممکن بود معلمی مثل معلم سواد رسانه م پیدا کنم؟ اتفاقای بد و خوب باهم افتادن و انقدری منصف هستم که بفهمم واقعا سال قشنگی رو داشتم..

از حق نگذریم، بدی هایی هم داشت. ولی به هر حال، نور بدون سایه معنی نداره^^

امروز دوتا کادوی بی نظیر گرفتم، یکیش موزیک ویدیو اسپا بود و دومیش...

فصل دوم سریال یوفوریا به طور رسمی 9 ژانویه منتشر میشه:) و نمیتونید تصور کنید من چقدر خوشحالم........

میخوام یه چک لیست 16 موردی هم برای 29 آذر 1401 درست کنم، و امیدوارم سال بعد همشونو انجام داده باشم:>

خب، اهم اهم.

1.اولدر و دالیا رو آپ کن و دوتا فیک بی نظیر به دنیا هدیه بده:)

2.حال خودتو بهتر کن^^

3.چند تا از دوستای مجازیتو ببین..:")

4.فن سونتین و یک عالمه گروه دیگه شو~

5.یه فیک جنلیسا بنویس:/xD

6.چند نفرو فن گروهای مورد علاقت کنD:

7.بهتر درس بخونننننننن

8.با دوستات برو بیرون بگردD:

9.شب برو تو خیابونا بچرخ~

10.یکی که میدونی جنبه شو داره رو بیار تو فضای وبلاگ~

11.در مورد فیکات اعتماد به نفس بیشتری پیدا کن*-*

12.با دو سه نفری که میترسیدی بهشون نزدیک تر شی صمیمی شو:)

13.به لاوندا کمک کن کسی که لیاقتشو داره رو پیدا کنه~

14.یه عده رو مجبور کن یوفوریا رو ببینن..xD

15.تصمیمای منطقی تری بگیر!~

16.خوشحال تر از سال قبلت باش:)

 

+گفته بودم چقدر فن آرت اول پستو دوست دارم؟TT