موضوع مهم تر از این حرفا بود برای همین مجبور شدم اینجارو زودتر از موعد باز کنم! یه توضیح کوتاهه و فردا پسفردا دوباره میبندمش. فقط حس کردم نیاز به توضیح داره.

این مدته مدام داره برای انسیتی اتفاقای عجیب غریب میفته. موندم باید بترسم وقتی خبر کامبک میاد یا ذوق کنم 🗿

اول که اتفاقی خبر ورژن جوئل کیس اومد!

بعدشم ویدیو ترک 127 با نیم ساعت تاخیر و فوتوتیزر های لتس پلی بال با 10 دقیقه تاخیر آپلود شدن:/

بعدش فوتوتیزرای 2021 تو اکانت توییتر دریم منتشر شد به جای توییتر انسیتی._.

و الان؟ کل آلبوم یونیورس توی یه پلتفرم اندونزیایی به اسم Joox منتشر شده..:/

سیزنا تو همون چند ساعت اول تونستن بترکونن و آهنگارو با ریپورت کردن از روی اون پلتفرم بردارن، اما خیلیا هستن که در کمال پررویی آهنگو گوش دادن و دارن پخشش میکنن! خب وات ده هل:/

توی همین جریانات، هچان اومده بابل و صریحا نوشته نه! بهش گوش ندید! و سیزنا متوجه شدن اعضا از جریان خبر دارن، گفته شده خودشون خیلی حالشون خوب نیست،

و چیزی که قضیه رو بدتر میکنه اینه که بعضیا وقتی آلبومو گوش دادن نوشتن وضع لاینای اعضا خوب نبوده، مخصوصا جمین که اصلا پارتاش خوب نبوده و جمین بار میاد و میگه ما تمام پیش فروشای آلبومو کنسل میکنیم و از الان فقط از جمین حمایت میکنیم! (حالا مثلا ما نفهمیدیم شما خودتون رفتین آلبومو گوش دادین که انقد با قاطعیت میگین)

حالا سیزنا دو دسته شدن، کسایی که از جمین بار حمایت میکنن و خودشونم دارن پیش فروششون رو کنسل میکنن و میگن اس ام لیاقت حمایتو نداره،

و دسته دیگه کسایین که میگن جمین عضوی از انسیتیه و اگه فقط قراره از جمین حمایت کنی انسیتیزن نیستی! و ما نباید برای پیش فروش آلبوم فقط به بار های چینی اعتماد کنیم و این حرفا🗿

خب احتمالا خودتون بهتر از من بدونین اس ام چه کمپانی مزخرفیه، به بعضیا زیاد پارت میده و به بعضیا خیلی کم، درحالی که صدای همه اعضا خاصه و به یه اندازه میدرخشه و جذابه،

آهنگ انسیتی آهنگیه که همه اعضا با پارتای کم و زیادشون توشن!! مهم نیست پارتا چقدرن، اعضا حتی اگه کم پارت داشته باشن بازم توی خونده شدن آهنگاشون نقش دارن!

به نظرتون به جای اینکه بشینین یه گوشه و بگید خب که چی وقتش نیست برید سر حمایت از اعضا؟ مارک و هچان امسال شیش بار کامبک داشتن!! با گوش دادن اون آهنگای لیک شده فقط دارین زحمت پسرارو زیر سوال میبرین متوجهین دیگه؟

من خودم بایسم جمینه، حتی تم گوشیمو جمین آبی زدم، ولی ممنون میشم آخرین بار که بین اون و اعضا تبعیضی قائل شدمو یادآور شین🗿اینم یکی دیگه از مواردیه که میگم چرا هرکسی نباید وارد فندوم کیپاپ شه، همه اونقدر بزرگ نشدن که یاد بگیرن بعضی کارهارو نباید بکنن هرچقدرم که کنجکاو باشن🗿 برید از ترنم بپرسید من دیشب داشتم تو ماشین با بابام دریمینگ رو از روی ترک ویدیو گوش میدادم-در این حد منتظر انتشارشم-و بازم با اینکه وسوسه شدم برم گوش بدم کل آهنگو اینکارو نکردم:/

الان تازه دارم میرم چنل انسیتی(اینارو از پیج خبری پسرا تو اینستا پرسیدم و خیلی مهربون بهم جواب دادنTT) ببینم اگه توییتی لازمه بزنیم و اینا بهتون خبر میدم.

 

+پستای شفاف سازیمو خیلی دوست دارم🗿آیلین شفاف ساز صدام کنید اصن اوف🗿

++وبو باز نکردما نیاید چت کنید تو کامنتا واسه من🗿 دو روز دیگه دوباره میبندم میرم تو غارم🗿 اینم برا این بود که واقعا لازم میدیدم پست گذاشتنو🗿

+++رو 🗿 کراش زدم لامصب چه موده🗿