اگه فقط یه کار خوب از آرمیای ایرانی دیده باشم کنسل کردن این دوستمون بود.

باورم نمیشه..من با این بچ دوست بودم؟..

خب، بهتره یه سر به قلدر ترین گروه کیپاپ بزنیم^^

هر روز یه گند جدید بالا میارن مخصوصا لیدرشون، و همین لیدر وقتی به دخترای کیپاپ ریکشن میده اگه تورکی چیزی داشته باشن یه سمت دیگه رو نگاه میکنه،

همین لیدر هر هفته میاد لایو و با استیاش حرف میزنه،

همین لیدر بالای 100 تا آهنگ نوشته و بالاترین حق کپی رایتو بین آیدلای نسل چهار داره،

همین لیدر بارها گفته مراقب خودتون باشین و خودتون رو دوست داشته باشین،

همین لیدر متواضع ترین لیدر کیپاپه،

همین لیدر آهنگای گروهای نه چندان معروف رو توی لایواش گوش میده و کلی ازشون تعریف میکنه،

همین لیدر با کلی از آیدلا دوسته و رابطه به شدت صمیمی ای باهاشون داره،

از خودتون یاد گرفته بودم حقایق تلخ فیوتونو بکوبونم تو صورتتون، حس میکنم لازم شد یاد آوری کنم اینکه داری فیو خودتو با 8 سال سابقه رو با یه بوی بند نسل چهار که 2018 دبیو کرده مقایسه میکنی بدتر توهین به فیوته و این حسو میده که میدونی یه بوی بند نسل چهار از یه بند با سابقه کارش بهتره^^

میدونی چیه؟ بزار ما با آیدلای قلدرمون خوش باشیم، شما ام برو با فیو کلاهبردارت وقت بگذرون چطوره؟ حقم نداری بهم بگی نباید اینجوری حرف بزنم چون طبق نظریه خودت من میتونم وقتی هیت دادی هیت بدم!

موزیکاشون قابل گوش دادن نیست و بیشترین رای رو از سمت بیننده های اینتر و کره ای توی کینگدام گرفتن و اجراهاشون بیشترین بازدیدو داشته،

موزیکاشون قابل گوش دادن نیست و استریمای اسپاتیفایشون سر به فلک میکشه،

موزیکاشون قابل گوش دادن نیست و نتیزن ها حتی یه نظر بد هم در موردشون ندادن،

و باز هم خندم میگیره وقتی مدام تکرار میکنین کیپاپ نیستین اما سرتون تو کون آیدلای کیپاپ میچرخه، آیدلای من نوتلا میرینن لابد که انقد با عشق دارین گوهخوریشونو میکنین نه؟ خودم میبرمتون رستوران مهمون میکنم یه غذای حسابی بخورین که دیگه نرین سمت پی پی آیدلای منو خوردن:)

حتی توی فندوم خودتم جایی نداری درحدی که گذاشتنت تو بلاک لیستشون، سری قبل بازم هرچی تونستی به انسیتی گفتی ساکت موندم گفتم دوستمه بزا احترام دوستیمونو نگه دارم، دوباره اومدی پشت سر بلک پینک ورور کردی گفتم بیخیال مهم نیست قبلا بلینک بوده منظوری نداره، دیگه نمیتونم بیخیال شم وقتی توجیه میکنی و میگی مثل خودتون باهاتون رفتار کردم، یه نمونه فقط یه نمونه از توهینای استیز به فندوم فرشته تون رو بهم نشون بده!!

جالبه، خیلی جالبه، خودت میتونی در جواب حرفای ما بهمون هیت بدی، ولی ما اجازه نداریم جوابتو بدیم و درگت کنیم و اینجوری میشیم کصپاپر و وحشی:)

فک کنم کسی که لیاقت اینهمه توجه رو نداره تویی که با گوهخوری آیدلای کیپاپو کردن میخوای معروف شی، نه استری کیدزی که فقط خودشون برای خودشونن و استی هاشون و برای دبیو کردن بزرگترین سختیای ممکنو کشیدن،

من افتخار میکنم که فن استری کیدزم، فن کساییم که آهنگای امید بخش میسازن تا احساس خوبیو به استیا منتقل کنن، فن کسایی که با وجود اینهمه افتخاری که دارن بازم متواضعن، فن کسایی که هرجوریم شده اسم استی رو توی ام ویاشون جا میدن، من افتخار میکنم که استیم، و افتخار میکنم که کیپاپرم، تو چطور؟^^

 

+یکی از ریپلایاش خیلی خفن بود، میگفت اگه سگ گازت گرفت تو ام باید گازش بگیری؟ کیف کردم با طرف.