من و مشکات درحال خوندن آهنگای اکسو*

من:مشکات راستی این آهنگه که شبیه لوتو عه چی بود؟

مشکات:شبیه لوتو؟

من:آره، بکهیون و شیومین پشت هم لاین دارن اسمشو یادم نیستت

مشکات:یه تیکه شو بخون،

من:

من:یادم نمیاددددددTT یه جورایی شبیه لوتو بوددد

من:تشریح کردن استایل سهون* شیومینم موهاش رنگی بوددد

مشکات:صب کن گفتی شبیه لوتو بود؟

ریحانه از اونور:چی لوتو چی؟

من:بابا اون آهنگ اکسو که شبیه لوتو عهه،

ریحانه:مانستر؟

من:نه مانستر نیست، فضاش شبیه لوتو عه یکم

سپیده:صب کن بزا منم فک کنم،

من:یکیتون لوتو رو بخونه شاید یادم اومد ریتمش

ریحانه:

مشکات:

سپیده:

ریحانه مشکات و سپیده:یادمون نیست"-"

مشکات:موزیک ویدیوش از جلو چشام داره رد میشه یادم نمیاددددد

من:همین امروز صب گوشش دادما چجوری یادم نیستتت

معلم ریاضی میاد تو و بحثمون نصفه میمونه*

یک ساعت و نیم بعد، خونه*

من:عه..خود لوتو بود که..


من و مشکات درحال حرف زدن درمورد سیلور اند سیلک و استیگما*

من:تو ام سر اون تیکه کریسهوش یه مدت به کریس فیک فحش میدادی؟TT

مشکات:آرهههTTTTTT خیلی غمگین بودددTT

من:یادمه وقتی میخوندم برا رومینا تو سرویس تعریفش میکردم

رومینا:برمیگرده* آره یادمه استیگما و سیلور رو تو ماشین سانسور شده میگفتی

من:داش سانسور نمیکردم رمز میزاشتم براش

من:مثلا میگفتم چانیول و بکهیون تو اتاق پرو،

من:بازی کردن با انگشتام*-رمزش همین بودxD-

رومینا:وای آره یادمهههههه

من رو به مشکات:ببین اگه انگشتا به هم اشاره میکردن میشد کیس، اگه همینجوری بازی میکردی میشد لهو و لعب

درسا که خواب بود:عهه زشته"-"

من:وای چانبک تو استیگما خیلیییی اسمات داشتنننن..هی فرت فرت تو حموم دستشویی همین اتاق پروـه

درسا و رومینا:هستییییییییییی


من و رضوان تو ماشین درحال برگشتن به خونه هامون و بحث کردن سر ASMR*

من:ولی خیلی خوبه بخدا..

رضوان:آرههه..

من:اونجاش که اون طرف داره کیک شکلاتی میخوره تو نون پنیر میزاری تو دهنتTT

من:یه روز میرم از این ویدیوها میگیرم

رضوان:وای منم..غذا میخوری تازه پولم میگیری از یوتیوب

من:مناسب ترین شغل برای گشنه هایی مثل ماست"-"

رضوان:دقیقا"-"

 

+ساینا میگفت هستی در این حد حرف میزنه که تونسته مشکاتو به حرف بیاره..xD

++اکسوال و کیدرامر زیاد داریم تو کلاسسس:"))) من و مشکات و ریحانه نیم ساعت برا بچه دوم چن سر کلاس رسانه عر زدیمTT

+++یه مدته پینترستم به شدتت از جیوو عکس میاره..وقتی اولدر آپ شد میفهمید چرا~

++++نظرتون در مورد اینکه هممون پرسونو تحت فشار بزاریم که وبشو باز کنه چیه؟*-*