من:با کلی عشق و علاقه و خوشگل خوشگل کردن جزوه مو مینویسم*

من:نشون دادن*خانوم ببینین چقد خوشگلهههه

معلم:آفرین یه کار درست تو زندگیت انجام دادی دیگه خوب در اومده

من که تخریب شخصیتی شدم:

ساینا:ترکیدن*

حالا جدن خوشگل نشده؟TT سبز و آبی خیلی ترکیب کراشیه..


از دسته کشفیات سر ریاضی:هروقت من و ساینا جواب یکسان در بیاریم صد درصد هم جواب و هم راه حل درسته

هروقت من و ساینا دوتایی رو یه سوال مشکل داشته باشیم صد درصد سواله سخته و مهمه و باید تو دفتر نوشت

هروقت یکی از ما نتونسته باشه بنویسه تهش از رو جزوه اونیکی پاکنویس میکنه


روابط خانوادگی سمی ما:

فاطمه، سما و مشکات:بچهای من

حانیه:دایی بچهام-من بهش میگم داداش اون میگه آبجیxD-

اقدس خانوم:یکی که پسرش شوهر سماست

درسا:مامان من

درسا:بچه حانیه

رومینا:بابای من

رومینا:داماد حانیه

آیلار:نوه من-بچه فاطمه-

به جز اینکه آیلار به من میگه مامان بزرگ و اینکه مامانم برادرزادمه بقیه ش کیوتهxD


+فردا فیزیک دارم. برام دعا کنین

++یوتا خیلی خوشگله ولم کنین بای

+++رزی چجوری میتونه انقدر بی نظیر باشه؟

++++حالتون خوبه مگولام؟ من اوکیم نپرسین~