من:متوجه میشم که اکثر شخصیت اصلی ها و نقش دوم های کیدراما enfp ان*

من:میخوام ذوق کنم*

من:متوجه میشم اکثرشون اون ماستای رو مخن*

من:

من:

و همچنان من:


ماهک:یکی که ازش بدم میاد با جینهو همتایپه

من:خب ما ام با ووسوک و شین همتایپیم

من:همچنین چوو و چوئری

من:و همچنین یوجین و یری و فلیکس و چانگبین(enfp)

ماهک:پشمام..

یاسی:برین کنار من با جانی دپ همتایپمم(infp)

من:گمشو ببینم من با هچان و لوکاس و دجون همتایپممم

ماریا:من با مون یونگ و مان وول هم تایپم..(entj)

من:...کراشام؟TT


ولی دقت کردین تقریبا تمام کراشای کیدراما یا entj ان یا entp؟ اکثرشونم نقش منفی ان؟ یعنی جوری که این دوتا تایپ دارن بین کراشا میچرخن غیر قابل باوره-


تصوری که ملت از یه enfp دارن:شاد، دیوونه، پر انرژی، یکی که همش درحال خل بازیه

چیزی که یه enfp در واقعیت هست:نکنه الان همشون بدون من رفتن بیرون؟ نکنه من رو مخشونم؟ اه چرا اینجوری نگاه میکنه نکنه گوهی خوردم خودم خبر ندارم؟


شخصیتای کیدرامایی که تایپشون enfp عه:کیوت، زیادی مهربون، اینا که کلا دوهزاریشون نفر آخر میفته(مدیونین فک کنین جوکیونگو میگم)

شخصیتای هالیوودی که تایپشون enfp عه:دوستای خوب، اونی که از بقیه خودکفا تره، وفادار(فیبی، رون ویزلی، پیتر پارکر، هارلی کویین)

مشخصه کدوم بیشتر حواسش به واقعیت بوده دیگه؟


یه entp در حال نخ دادن به ایده جدیدش درحالی که هیچکدوم از اون هفصد و چهل و سه هزار و دویست و نود و یک تا ایده قبلیش رو انجام نداده*


من عاشق اینم که چجوری یه infp کنار دوستاش تبدیل به کسی میشه که باید التماسش کنن تا دست از حرف زدن برداره.