پست یه کوچولو الفاظ رکیک(جرxD) داره، میتونین نخونینش*-*

ساینا، رومینا، سپیده، ثمین، ریحانه، مانیا و زینب درحال اسم فامیل بازی کردن*

من و هستی درحال بیسکوییت خوردن و نگاه کردن*

ساینا رو به هستی:یه حرف بگو

هستی:عام،

من زیرلب:بگو و

هستی:و*-*

شروع میکنن به نوشتن*

هستی با پچ بچ:غذا با و چی داریم؟

من:....واویشکا؟

هستی:آره ایول همینه

هستی:اشیا چی؟

من:نمیدونم..

هستی:...وردنه؟

من:اا آرهه،

ثمین برمیگرده سمت ما:اشیا اگه اینو بنویسم اوکیه دیگه؟

من و هستی با دیدنش جر میخوریم*

من:آره آره همینو بنویسسس

موقع اعلام کردن*

ساینا:اشیا من نوشتم ون، ثمین تو چی نوشتی؟

ثمین:ویبراتور*-*

کل کلاس میترکه*

ثمین:به ولله آیلین گفت بنویسمم

من:یاا از خودت مایه بزار سلیطهه

همچنان درحال ترکیدن*


من:قضیه ویبراتورو برا حانیه تعریف میکنم*

حانیه طبق انتظارم منفجر میشه*

من:..حالا اگه گفتی اشیا با د چی میشه؟

حانیه:..ویت،

من و حانیه همزمان:دیلدووو

ما:منفجر شدن*

حانیه:بیا دیگه فیک نخونیم مغزمون خیلی دیگه دارک شدهه


من:وای آقاا من هوس اسمات یومارک کردممم

حانیه:اسمات چی؟

من:یومارک..یوتا و مارک انسیتی میشناسیشون؟

حانیه:وای آره یوتا رو میشناسم

من و حانیه همزمان:یوتا خیلی بد بویههههه

من:وای گاد من برا یوتا میتونم یه پسر گی باشم..

حانیه:اصن اینجوریه که همیشه خدا پوکره بعد در بعضی شرایط یهو کیوت میشه دوباره میره رو مود پوکر بودن

حانیه:گفتی با کی کاپل میشه؟

من:مارک مارک

من:تو پنج دقیقه تمام مومنتای یومارک رو براش تشریح میکنم*

حانیه:شت آقا اینا خیلی ریلن پشمام مومنتاشونو ویدیویی داری؟

من:وای آره خیلی ریلن خیلییی ریلننن و آره دارم میفرستم برات

حانیه:داریم میریم صب میکنم بیای آیدیتو بهم بده

وقتی زنگ میخوره*

حانیه: با سرعت نور رفتن*

من:..وات ده فاک بچ؟.."-"


+آیدیه رو تو وات بهش دادم البتهxD

++هونگجونگ مشکی به قدری خوشگله که میتونم براش یه فیک کامل بنویسم..

+++اگه اون ویژگی ظاهری شش گوسفند رو ازم کم نکنه زیست امروزو 20 میشم"-"

++++لوکینگ فور یو رو خوندین؟ اگه نخوندین بخونینش، فردا یا پسفردا ایشالا قراره یه چیزایی ازش داشته باشیم:>

+++++آهنگ ترژر ایتیز>>>>>>>>