میدونی، اینکه بعد از اسپیسی که توش هم فندومیات هرچی از دهنشون در اومده گفتن به مولتی فنا و گروهای کیپاپ و خود کیپاپ بیای و از طرف اونها و به جاشون معذرت بخوای ادب و احترام رو میرسونه و باعث میشه حداقل حس کنیم دونفر آدم درست حسابی توی فندومتون مونده، پس خواهشا به همون آدم حسابیا توهین نکنین اونا مغزشون صد برابر بهتر از شما رکورد پرستا کار میکنه:)

لازمه اشاره کنم همه این رکوردا و چیزایی که بهشون میبالین با اومدن اسم "اولین..کیپاپ" تبدیل به رکورد شده دیگه؟ وگرنه گرمی و بیلبوردو که همه رفتن، بازدیدای بالارم که همه داشتن، اگه اون کیپاپارو از کنارشون برداریم فقط پربازدید ترین موزیک ویدیو توی 24 ساعت اول براتون میمونه، اگه انقد از کیپاپ متنفرین و بودن توش براتون ننگ داره انقدرم برای یه مشت دسانگ از مراسمای کره ای خودتونو به آب و آتیش نزنین، باور کنین ما ام از خدامون نیست شماها تو فندوممون باشین:)

دیگه حرفایی که اون دوستای عزیزت در مورد اکسو و انسیتی گفتن رو برنگرد بهشون بگو حقیقت محض، ما که میدونیم تمام سلول های مغزیت رو صرف گوه خوردن کردی بزار به همون سه تا دونه ای که برات مونده یه امیدی داشته باشیم حداقل، شاید انسیتی به اندازه شما رکورد نداشته باشه ولی حداقل فندوم محترمی داره، دیگه کینگای کیپاپ که بیخیال^^

برای توجیه کارت میگی اکسوالا و انسیتیزنا و بلینکا زودتر از ما توهین کردن ولی حواست نیست کی بود که تا تونست به لوکاس و چن و جنی هیت داد، میگی ما مدام از کیپاپ فمیلی حرف میزنیم ولی ما مدتها عه که دیگه توجهی بهتون نداریم، آخرین باری که یادم میاد از آرمی جماعت کمک خواستم سر قضیه آیشا بود که اونم بهونه ای شد برای هیت دادنتون:)

از یه مشت بچه که مولتی فنارو خائن میدونن انتظار دیگه ای نمیشه داشت، اگه قراره گروهتونو کیپاپ ندونین پس کلا کاری بهش نداشته باشین، کی سرش تو باسن کسیه که استن نمیکنه؟

محض رضای خدا من قبلا آرمی بودم پسرارو میشناسم، کاری نکنین ذهنیت بقیه از فندومتون خراب شه، اینو برا خودتون میگم آدم باشین گوش بدین به حرفم:)

آهان راستی، اینم اضافه کنم، قبل از اینکه راهی هموار بشه اول باید یه نفر بسازتش

 

+عکس پست ایشن ـه، فوتوتیزر جدیدش برا آلبوم پیش روشون~ دارم آپلود میکنم بزارم وب آن اند آف:>