نینگ : این چیه تنت مرتیکههههههههه

چنلو : به تو چه زنیکهههههههه

افتادن به جون هم*

چنلو:هه حتی نرفتی یه گریم درست حسابی بکنییی

نینگ:بهتر از تو ام که نصف فنات نشناختنت بدبخت

چنلو:گمشو بابا خیلی خوشگله مثلا هیم نچرال نچرال میکنه

نینگ:تو ام که اصن بدون میکاپم راهبه ای

چنلو:داش تا تو هستی کسی جرات نمیکنه فیلم ترسناک بازی کنه هر روز دیدنت تو اس ام برا من فیلم ترسناکه

نینگ:داش تو پیشنهاد اول تک تک کارگردانایی الگوی منی اصن زر نزن

جیسونگ و وینتر رد میشن*

چنلو:اون بی صاحاب عنترو نگا رفته یه لباس فوتبال پوشیده چون تیونگ بهش پول تو جیبی نداده بود

نینگ:آره این مینجونگ اونی ما ام رفته هرچی شیندونگ اوپا پوشیده رو انتخاب کرده

چنلو و نینگ:یه سفره سبزی آوردن*

نینگ:میگفتیم

غیبت کردن*

جیسونگ و وینتر که نمیدونستن چرا مورد ظلم واقع شدن*

جیسونگ:عنتر هرچی بین ما بود تموم شدTT

در آوردن حلقه و شوت کردن تو صورت چنلو*

وینتر:بچه ام بچهای قدیم..کارینا بیا اینجا ببینم اینا تربیت توعه هااا*پرت کردن دمپایی سمت کارینا*

 

+چرا انقد سم شدم..

 

++دیروز سر امتحان به این فکر میکردم که برم سوال 127 رو ببینم چیه

بعد اینجوری بودم که آره خدایان انسیتی به من میرسونن و اینا

حالا سوال 127:

من:....دقیقا همون مبحثی که بلد نیستم؟...