1.درصد های پیش نشانه من رو مشاهده میکنین:

 

بیاید خوشبین باشیم حداقل زیست و ادبیاتو نریدم"-" تازه درصد دینیمم رند شدهxD تازه هیچکدومو منفی نزدممم اینه که مهمهههه

2.امروز تو مدرسه کشف کردم درسا فیک کیپاپ میخونهxD قراره فیکا خودمو بفرستم براش~

3.این یک داستان واقعی است

ساینا:از بس به دستم الکل زدم پوستم داغون شده

من:انقد نزن اونو به دستات

ساینا:تو چشام نگاه میکنه و در الکلشو باز میکنه میزنه به دستش*

من:ینی اونی که قراره بگیرتت باید خیلی عاشقت باشه که همه چیزاتو تحمل کنه"-"

ساینا:اگه پسر بودی میومدی منو بگیری؟

من:نه مگه خرم؟

من:تو چی اگه پسر بودی منو میگرفتی؟

ساینا:نه عمرا

ساینا:ما دوتا اگه عقد کنیم از محضر میایم بیرون دوباره میریم تو طلاق بگیریم

من:داش نمیایم بیرون همون تو طلاق میگیریم"-"

ساینا:همون"-"

من:ما همین دوست بمونیم کافیه"-"

ساینا:حله"-"

3.ولی من و ساینا عجیب ترین رابطه دوستی دنیا رو داریم بخدا..کلاس هفتم که بودیم باید باهاش فاصله یه متری برقرار میکردمxD فاصله گذاری اجتماعی داشتیم وقتی فاصله گذاری اجتماعی مد نبودxD

4.آیلار سر کلاس:فیزیک نبودم چی گفت؟

حانیه:یه چیزی گفت که حالا نمیتونم بگم ولی اولش ک داشت تهشم شعر

کل کلاس پاره میشن*

آیلار:حله حله گرفتم

من:نه م داره نه ن داره فقط یدونه ک داره

ثمین:همون ک هه ام مهمهxD

5.سولی خیلی خوشگله...

6.چانمینا چطوری میتونه اینجوری شاهکار خلق کنه و هرکدوم از قبلی بهتر باشن؟