از لحظه هایی که عمرا یادم بره، اول مهر کلاس دومه که یه بچ دراز-درحد یه بچه هشت ساله دراز حساب کنید، تقریبا هم قد بودیمxD- اومد تو کلاس و درحالی که کیفش از خودش گنده تر بود وایساد وسط کلاس و خودشو معرفی کرد و اومد نشست رو یکی از نیمکتا

نه دقیقا به همین صورت، ولی چند ماه بعد ترنم تبدیل شد به یکی از دوستای صمیمی من!:)

شاید باورتون نشه ولی هنوز کارت تولد کلاس دومشو دارمxD

تا یه جایی، تمام خاطراتی که با ترنم(و بعدا پرسون) داشتیم خیلی خیلی سم و سرطان بودن@-@

پسر قشنگم، ولیعهد خفنم با اون دوست دختر عنترت،

تام معلم آزار من،

کاراگاه ترنم من،

قوه قضاییه من،

مهاجم رئال مادرید،

نفر سوم مسابقات اسم فامیل،

مافیای خشنم،

لی چوآ،

از طرف ملکه، از طرف آقای فولرمن، از طرف کاراگاه هستی، از طرف قوه مقننه، از طرف عادل فردوسی پور، از طرف نفر اول، از طرف همون هستی ای که جاسازای زیر تخت مامان باباتو فیکس کرد، از طرف لی یوری، از طرف همه شخصیتایی که ایفا کردیم یه تولدت مبارک بزرگ بهت میگم و امیدوارم تا وقتی سه تایی دور هم جمع نشدیم نمیریم، چون میدونی؟ یدونه ترنم بچ تنبل درختی که بیشتر ندارم:)

 

+جا داره اشاره کنم چانبک، کیم سوهیون، چوی یونجون، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی، وین وین، لوکاس، اون یارو تو ویرانگر که شبیه وین وین بود، رئیس جمهور وقت ایران ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور وقت آمریکا جو بایدن، لی سومان، نخست وزیر بایدن که اسمشو یادم رفت، جانی اینفانتینو رئیس وقت فدراسیون فوتبال، سردار آزمون، وینچنزو کاسانو، روح بلند مرتبه کانگ سه بیوک، پارک هه سو همونی که نقش نابی رو تو با اینکه میدانم بازی کرد، خواهر هانسه، خود هانسه، خواهر بنگچان، خود بنگچان، هان جیسونگ و لی جنو از راه دور تبریک عرض کردن و آرزوی خیر کردن واست^^

 

++امروز تولد آنیسای خوشگل مامان هم هست، تولد تو ام مبارک فسقلم^^