هلی موقتا ازت بدم میاد گمشوT-T دلیلشم تو همون پست رمزیه سارینا گفتمT-T گوجو از جلو چشمام اصن آی هیت یو و به طور همزمان بیا بغلم بوست کنمT-T

امروز قراره برای خودم جشن بگیرم و کااملاا دور از استرس بشینم ذوق کنم^-^ چرا؟ دلیلش رو امشب میگم که سعی کنین یادتون بیاد تا امروز به من تبریک بگین امراغ بی سنگدان^-^

یه وانشات استارت زدم از....یکی از کاپلای ایتیز؟

و فااااااکککک یه بد کاپلههه، به شدتت شخصیت اصلی رو کینش میکنمxD دوتا ویلن رو کردم کاپل هم تازه نقش اصلی هم هستن و گس وات؟ انقد وانشات رویایی دور از هیچ کلیشه منو ننوشتین خودم دست به کار شدم. امروز تمومش میکنم میدم ونوس اونیD:

و واقعا حس نمیکردم این پستای چرت و پرتم هم ادامه دار بشه:/ این حرفای بدون ربط منو با این عنوان دنبال کنید عزیزانم:/~

بیشتر از اینا حرف داشتم ولی باید برم دستشوییxD

برم بیام بشینم اولدر و وانشاتی که ازش حرف زدمو بنویسم و یوفوریا ببینم:> و رول نویسی! برید سراغ رول نویسی ببینم زود تموم کنیمش من منتظر بعدی امxD