دنیا داره به آخر میرسه و من هنوز از دبیرستان فارق التحصیل نشدم!

-Rue

 

فک کنم همتون از علاقه شدییییییید و تاثیری که یوفوریا روی من داشته خبر دارین. امروز برای بار...خب..نمیدونم چندم ولی دوباره شروع کردم به دیدنش. از اونجایی که 14 سپتامبر تولد رو عه میخوام تا اون موقع تموم کنمش:>

هدف این پست هم فقط دیالوگاییه که ازش دوست داشتم. وهکاو به یکی از بهترین شیوه هایی که میشد نقدش کرده، کلیک، و اگه دیدینش، خوبه اینم بخونین^^ من خودم قبل از اینکه ببینم خوندم و کنجکاو شدم ببینم._.xD

 

سوو...این ستاره زود به زود روشن میشه تحمل کنید لطفاD:

روش هایی برای دور زدن تست مواد.

1.مواد نزدن.

-رو

هربار که عکسای نود یه نفر پخش میشه مردم میگن خب اگه نمیخواستی پخش بشه چرا از اول اون عکسارو گرفتی؟ متاسفم که نسل شما به عشق و اجازه پدر متکی عه ولی الان 2019 ست، و مگه اینکه عضو یه فرقه دینی باشی برهنه بودن توی عشق عادیه، پس انقد به ما سرکوفت نزنین، به کسایی گیر بدین که نود های دخترای زیر سن قانونی رو توی اینترنت نگاه میکنن.

-رو