چرا انقد قالب زدن خستم میکنه واقعا؟ برای یه جایی-که بعدا میفهمین-همین الان برگشتم از سر قالبش، اصن ولو شدم رو زمین:/xD

در ضمن تئوری لاین ایتیز و آن اند آفو قاطی کرده بودم و به این نتیجه رسیدم چقد به هم نزدیکن..ادامه همن انگار:"

حس میکنم بخش زیادی از اون خستگی موقع قالب به خاطر اینترنت اینجاس، داره میزاد اونم ده قلو:/ نصف رنگاشو از حفظ گذاشتم از اونور باز نمیشد:/ ولی با نت آدمیزادی ام باز کوه کنده بودم انگار._. چشام در میانxD

برید آهنگ Golden هری استایلزو گوش بدین..امروز تو ماشین داشتم پلی لیستمو گوش میدادم یهو پلی شدxD

من:یا امام زمان این از کجا تو گوشیم بوده؟ چرا آشناس انقد؟

من:تا ته گوش میکنم*

من:یادم میاد رامش برام فرستاده بود*

من:تا وقتی برسیم خونه همش هی همونو گوش میدم*

دیروز جلسه مشاوره داشتیم با مدرسه، کشف کردم مشاورمون هتل دل لونا دیدهxD به امید خدا میریم برای کیدرامر کردنش(نه که خودم خیلی هستم:/)xD

گفته بودم یه ساله یه فیکشن هاگوارتزی نصفه دارم؟ هری پاترا و پنتاگونا و جی آیدلا رو ریختم تو هم یه چند تا گروه دیگه ام قاطیشن(مث ای او ای، سی ال سی، سوجو، جی جی، واناس و ایتیز)(یکی از دوستام که اینو میخونه قبل من ایتینی بود اون یدونه عضو ایتیزو به خاطر اون اد کردم)xD، جینهو ام یه هافلپافی اسلیترین نماس:/xD تازه جی آسم توش هستxD من باز این مربع عشقی هویی-جینهو-جی آس-سوجین رو تو فیکم کردم..xDDD

چند وقت پیش رفتم نمودار عاشقانه پنتارو کشیدم، الان دم دستم نیست عکس بگیرم ولی سمی شد برا خودش..xD

راستی اگه تنگش کنم وقتی برگشتم میخوام اون چالش داستانه رو ادامه بدم خیلی کویوت بود و فک کردن بهش واقعا کیف میداد*-*

و اینم بگم تا پست قاطی پاتی کاملا بدون مفهومم تموم شه، من enfp ام ولی بعضی وقتا حس میکنم یه intj درون دارم:/ وقتی باهام آشنا شدین حدس میزدین چه تایپی داشته باشم؟