1.ساعت یازده وقت مشاوره دارم تو مدرسه. دعا کنید زنده بمونم.

2.دارم لیریک کامبک آیسی جی رو درست میکنم، وسطش کلی نگاش میکنم قربون صدقه خودم میرم که چقد خلاقم و کارم درسته:/xDD

3.به مامان بابام ایتیزو معرفی کردم، جفتشون از سان و مینگی بیشتر خوششون اومدD::::::

4.فیک غیر بی تی اس و اکسو بهم معرفی کنین(بفرستین ینی). دلم یه کاپل غیر چانبک میخوادT-T

5.استرس دارم برا مورد اولللللل

6.اگه مردم، پرسون و ترنم و رامش شما مسئولیت سوزوندن کامپیوتر و گوشیمو دارین، یا میتونین بردارید برا خودتون فایلاشو، فایل فیک جدیده مو هم بدید شوکو، بقیه وسایلمم مسالمت آمیز تقسیم کنید بین خودتون، مراسم ختمم ده ویو و ساری آی لاو یو و 365 و تو یونیورس و همین آهنگ اول وبمو بزارید زار بزنیم دور هم، پرسون خر فیکمونم ادامه بده بزا دلم بهش خوش باشهT---T

7.آهنگ دریمرز ایتیز چرا انقد قشنگه؟TT

8.پنت هاوس زیادی داره فضایی میشه ولی خیلی دلم میخواد ببینم تهش چی در میادxD

9.اگه فصل چهار داشته باشه دووم نمیارم:/ چه وضعشه؟:/

10.مانگای جوجوتسو کایسن و ناکجاآباد موعودو خریدمT-T

 

+به مورد 4 توجه بیشتری بکنین:/xD