خواستم منم مث هیرای این بخشو راه بندازم^^

 

اگه از گروه خاصی ادیت میخواین بهم بگین*-* سعی میکنم به گشادی غلبه کنم-

اون آیدیای بالاشم چنل ادیت روبیکامه:>

 

 

 

 

Song:Angel

Singer:Chanmina

Artist:Loona

MV:Butterfly


 

 

 

Song:Dance On My Own

Singer:Loona

Artist:Loona

MV:PTT


 

 

 

Song:PTT

Singer:Loona

Artist:Loona

MV:PTT


 

 

 

Song:RUNAWAY

Singer:Pentagon

Artist:Pentagon

MV:RUNAWAY


اینکه میبینید همشون(منهای یک) از لونا ان به خاطر اینه که چنل من برا لوناس..زیرمجموعه چنل لونای روبیکه اصن، و قول میدم دیگه فقط رو لونا قفلی نزنم از بقیه ام بزارم-

آره خلاصه. بگید از کی میخواید. آهنگ و ایناشم خودم انتخاب میکنم*عینک دودی* یا برعکس آهنگ بدید خودم آرتیستشو انتخاب میکنم*یه عینک دودی دیگه*

سینیور:چرا انبار عینک دودیای من خالی شده؟؟

من:...دور می شود*

 

پی نوشت:اگه به ازای هربار بایس عوض کردن بهم پول میدادن الان داشتم با لباسای اصل گوچی توی ویلای شخصیم تو لس آنجلس بین کلکسیون آلبوم و مرچ کیپاپ و مانگا و اکشن فیگور انیمه ایم راه میرفتم که برم سوار جت اختصاصیم شم و ناهار رو تو ایتالیا کنار سواحل مدیترانه بخورم