انقد راحت؟ وجدانت اجازه میده انقد راحت زندگی یه نفرو به گوه بکشی؟

همینجوری محض فان چون دوست نداشتی لوکاسو؟

فقط دستم بهش برسه جررررششش میدم..........

یکی از فنسایتای لوکاس استعفا داده

کل پروموشنای هالوپینو رفته رو هوا

فعالیت های لوکاس کنسل شده

چرا؟

چون تو برگشتی از خودت کصشعر تلاوت کردی و تازه با پررویی تمام برمیگردی میگی متاسف نیستی!!

خب خب دوستان دیگه وقتشه منم اعتراف کنم

من دوست دختر سابق یوتا ام، یوتا به من خیانت کرد عاشق مارک شد منم تصمیم گرفتم بهش خیانت کنم با کاردی بی رل زدم، دختر کاردی ام الان از منه،

تازه همه لباسای یوتا رم من براش خریدم، کلی از پولای کاردی رو کش رفتم دادم لی سومان که دوست پسرمو دبیو بده تو انسیتی بعدش بهم خیانت کرد منم دیگه نتونستم تحمل کنم،

بعدش از کاردی طلاق گرفتم الان با نینگ نینگ اسپا ام، خیلی دختر خوبیه همش بوسم میکنه بهتر از یوتاست که قدرمو ندونست

وقتی تو گروه میبینمش و میبینم با وجود خیانتش به من هنوز یه آیدله خیلی عصبانی میشم و میخوام اون به سزای اعمالش برسه:/