کلیک

 

سخنی نظری هیتی تعریفی هرچی بود میشنوم:)


لوندر: کلا اینجوریم که اینو و اونو باید به آیلین بگم و کلی حرف دارم ولی وقتی بحث این میشه که حالا بیایید هر حرفی دارید بزنید،لال میشمXD:| نمد چرا... در حال حاضر چیزی به ذهنم نمیرسه ولی اگه رسید میگم.

آیلین:به جان خودم این رامشه:/xD اشکال نداره دتس فاینD:


لوندر: وی ابوت تو پینت د تاون لاتاتاتاتاتاتا پینت د تاون لاتاتاتاتاتاتا پینت د تاون لاتاتاتاتاتاتا یو کنت استاپ اس جاست وی اوری ممچو چی چی اوبسو

آیلین:وی تیک ایت تو ده مووووووووون، گوره نورو گونیمیوووووووننننن شیجاکو نه اکلیپس نه نصنصنصنصنصنسن نونی نوکا شیجی دو مولااا


لوندر: میدونستی خیلی دوستت دارم دیگه؟🤧😂 آیلین اونی•_• خببب فکر کتم سخن خاصی ندارم الان👩‍🦯 هیهیهی چون عاشق شنیدن اینی: تقریبا تو منو فیوز و یونی کردی😭😂 شخصیتت رو دوست دارم👀 از کسایی هستی که دوست دارم باهاش دوست باشم 😂👩‍🦯 وبتم خیلی دوست میدارم🧘‍♀️ دیگه فعلا سخنی ندارم همینارم گفتن که یچیزی گفته باشم😂💔 و از صبح تا حالا هنوز نفهمیدم چی میخواستم بهت بگم🤦‍♀️😂

آیلین:منم دوست دارم سانبینی*-* اصن کامنتات یه رنگ و بوی پرتقالی نارنجی ای دارنTT عهررررررر اتک نزن به هارت من اه:")) قلبم پاشیده شد تو دیوارTT و فک کن فک کن یادت میادxD


لوندر:فاک یو این دفعه دوم سومه :|||||

آیلین:این پرسونه:/ میدونم دلم میخواد اصنxD


لوندر: دوست دارمممم اونیییییی *-* از طرف من به دوست‌دخترت بگو خیلی خوشبخته که تو رو داره

آیلین:منم همینطوررررررTT بله پس چی که خیلی خوشبخته *سقف میریزد*


لوندر: دختره‌ی خر دوستت دارم

آیلین:منم همینطورTT


لوندر: خب سلام من هیرای کوشولوتم خدافز +_+

آیلین:سلام هیرای مگولم*-*


لوندر(اینیکی لوندر واقعیه*: تو اونی خودمییییی خیلیی مهربونییی اینم بدون مکنه ت عاشقته و هیجوخ تنهات نمیزاره بوس بهت*-*💙

آیلین:جیغغ هلی خوشگلم دخترکم منم خیلی دوستت دارمم و همیشه پشتتمTT بریم کنسرت اسکیز مینسونگ و هیونلیکسو عقد کنیم*-*


لوندر: بچ خیلی دیوونه ای بئشهمدستئکبمن XDD لایو یو ؟ هیت یو ؟ بیتوین ؟ یاه یاه حدس بزن کی بیدم XD اون فیک لعنتیتم بده زودتر

آیلین:فاک یو بچ برو نگا کن ببین ننه بابات جاسازامونو پیدا نکردن از زیر تختشون؟


لوندر: آیمی ایز ریل*-*

آیلین:به شدت*-*


لوندر: ،و میخورن هیت برن😐 ایلینی دوست دارم خلی زیاد تاحالا بت گفتم اونی ؟ نمد ولی چمد😐 قاط زدم ..

آیلین:نمیدونم کی ای ولی من کلا به اونی زیاد عادت ندارمxD