1.سینیور برگشتT-T

2.بعضی وقتا دلم میخواد یهویی پاشم از تمام شبکه های مجازی دلیت اکانت بزنم، کل وسایلمو جمع کنم، مرگمو جعل کنم و با گوشی و کامپیوتر و لباسا و آهنگام جمع کنم برم یه جای دیگه با یه هویت جدید و استایل جدید از اول شروع کنم

3.من هنوز به خاطر دیروز ذوق زده ام~

4.باورتون میشه دیروز ترنم یادش نبود خواهر داره؟

5.فک میکنین اگه من برم زندان دلیلش چی میتونه باشه؟

6.اوکی ولی من میتونم با کسی که برام پلی لیست درست میکنه ازدواج کنم

7.چهارشنبه امتحان جامع دارم از همه درسایی که تو تابستون یاد دادن..برام دعا کنین:">

8.میخوام دوباره قالبمو عوض کنم. دلم میخواد یه چیز کلاسیک بزنم تمشم چوایو یا هیونلیکس باشهT-T

9.کسی نیست بتونه بهم ایده بده برا پوستر فیک مافیایی؟:/

10.چجوری نوشتن میتونه برام مثل قرص مخدر عمل کنه که هرچقدر بیشتر توی فضای داستانم غرق میشم سخت تر میشه دست از تایپ کردن و ساختن اتفاقات بردارم؟

11.امروز فهمیدم این آیشش گفتنای کیدراما رفته تو زبان عادی روزمرم._.xD

12.یه پست خیلی طولانی و به شدت سم درحال نوشته شدنه که از روی چتای خودم و یاسی(اونیکی ادمین سمسایت پنتا) بر داشتمش، و چون فقط کیپاپرا متوجهش میشن دو به شک بودم که رمز بزارم براش یا نه، حالا دوستان غیر کیپاپر بیاید بگید نظرتون چیه:>