سلام من بابی از آیکن هستم. من یه چیزی دارم که باید بهتون بگم. من دارم اینو بعد از کلی فکر کردن مینویسم

من قول دادم با کسی که دوستش دارم ازدواج کنم
و البته قراره توی سپتامبر پدر بشم
من خوشحالم که قراره خانواده جدیدی داشته باشم ولی قلب من بیشتر احساس سنگینی (ناراحتی) میکنه برای فن هایی که بخاطر این خبر شوکه شدن

باید زودتر بهتون میگفتم اما بخاطر اینکه نگران بودم اینطوری شد. بابت این تاخیر متاسفم

برای همه کسایی که همیشه بهم کمک کردن و منو با تموم قلب و روحشون حمایت کردن، من احساس مسئولیت سنگینی دارم چون حس میکنم یه بار اضافی روی دوش شما قرار دادم

من از اعماق قلبم از تموم کسایی که آسیب دیدن یا شوکه شدن معذرت میخوام 

اعضای آیکن و فنهایی که باعث شدن من از یه ادم با نقص های زیاد تبدیل به یه آدم با ارزش برای این دنیا بشم، من میخوام فردی باشم که والدینمو خجالت زده نکنم

در آخر، من تمام تلاشمو میکنم که برای فن هایی که منتظر فعالیت های آیکن بودن مزاحمتی ایجاد نکنم
iKON_World
— #Ikon
— #Bobby
— #Fiesta

ᝰ @Union_kpopir 📃೨

 

خبر از این سوییت تر؟")

هوی بابی چانم، ما عمه ها منتظریم برادرزادمونو ببینیما، تو بدقولی نکنی نشونش ندی میخوایم ببینیم کیه که همچین بابایی داره^^