تقریبا همه میدونن گروه مورد علاقه من پنتاگونه و لونا و من با دوتاشون ج میدمxD

 

1-اولین عضوی که دیدین کی بود؟ 

ووسوک..به لطف ماریاD:

اولیویا..به لطف مائوD:

2-بایس الانتون کیه؟ 

هویی و ینان و کینو

اولیویا هی و جینسول

3-بایس رکر یا بایس های رکرتون کیه؟ 

ووسوک و یوتو و هونگسوک و یووان و جینهو و شینوون و دان

لونا زیادن دیگه شما خودت 10 عضو باقی مونده رو در نظر بگیر

4-کی بیشتر اشکتونو در میاره؟ 

کینوی خر با اون حرفاشTT

هاسول فرشته من:")

5-کی تو گروه بامزه تره؟ 

تو پنتا همه از دم خنگن..ولی شینD:

بازم مورد بالا ولی چوئریD:

6-با کی دوست دارین برین سر قرار؟ 

قرار دوستانه منظورته دیگه؟D: با کینو یا یووان..نمیدونم چرا حس میکنم خیلی سوییتن:"

قرار دوستانه با هیجین ولی عاشقانه...نمیدونم؟ شاید چوو چون خیلی دوست دختر مگولی میشهxD

7-کی بیشتر تو روانتونه؟ 

درحال حاضر وویو:/ یه آپدیت دونفری بدید دیگه نمیمیرید:/

صدای دیپ هیجین و کراشی ایو..

8-کی بیشتر باعث خوشحالی و خندتون میشه؟ 

تمام پنتاگون و تمام لونا دلیلین برای خندیدن من:)

 

اینجاس

 

+حس میکنم یوتیوب شده وبم:/