میون دوتا دلبر من دودلم کدوم ور اینور برم یا اونور
یکیشون نارنجیه گیسوش کوتاه کرده با اون تتوش
یکیشون سفید و صورتی با چشمای کهربایی
یکیش شلوغ و طناز عاشق رقص و آواز
اونیکیم همینه فقط یکم آروم ترینه
میون دوتا دلبر من دودلم کدوم ور اینور برم یا اونور
-اندر احوالات یک انسیتیزن بعد از ام وی Low Low-

---

بعدا اضافه شد:تو ام وی لوزر لاور یه سکانسی هست که بومگیو پوسترارو و چیزمیزاشو از دیوار میکنه و گیتارو پرت میکنه تو دیوار

من دقیقا عین همین صحنه رو برای Lost برنامه ریزی کرده بودم..............

---

این یک داستان واقعی است:

 

من: یاسی..................
من: ام وی تی اکس تیو ببین.................................................
یاسی: ها
یاسی: تی اکس تی کیه
یاسی: چیه
یاسی: واتتت

من: لینکو میدم*

من: یاسی میزنمتا😐🥢

یاسی: اگه تو ام وی خواستن با من عروسی کنن میبینم

من: لعنتی برو ببینش

یاسی: اگه نه برن دنبال یه شوهر دیگه بگردم😔

من: با یونجون پول میدزدی
من: سوبینم تو دهنت سیب زمینی سرخ کرده پرت میکنه

یاسی: یونجون کیه

یاسی: سوبین کیه

یاسی: باشه میبینم-قصدش حرص دادن منه فقط-

من: برو ببین ام ویو میفهمی
من: منم انقد حرص نده

یاسی: متاسفم ولی حرص دادنت کیف میده😞

من: عای هیت یو

یاسی: عای لاو یو

یاسی: اسمش چیه برم تو یوتیوب سرچ کنم حداقل مث آدم براشون استریم کنم

من:LO$ER=LO♡ER

یاسی: : 😐😐😐😐
من: سرچ کن TXT LO$ER=LO♡ER

یاسی: باش

من: پسرام اسم ام ویاشون همیشه خاص بوده
من: پنج تا تایتل اول که هرکدوم یه جمله بود

*چهار دقیقه بعد*

یاسی: از جلو چشام خفه شو..................
یاسی: اون مو بلنده.......................
من: بومگیو...........................
من: اونجا که پوسترارو پاره کرد..............................
من: تو فیکم بود.............................
یاسی: کراش..........................
من: صیم......................................
من: من باهاش به تهیون خیانت کردم

یاسی: خیلی خوشم اومد
یاسی: رپشون محشر بود

من:وای فاک هیوکا و یونجون ترکوندن

یاسی: بعد این که همه اعضای گرامی انسیتی رو شناختم
یاسی: باید کمکم کنی فن اینا شم

من:با کمال میل

*بحث به انسیتی کشیده میشه*