بلاخره همت کردم و این مرامنامه رو نوشتم، پین نمیشه ولی توی منو و پست ثابتم میزارم که ببینیدش و آره خلاصه رعایت نکنین کلامون میره تو هم^-^

 

1.فرست و سکند و این داستانا کاملا آزاده! به شرطی که صرفا جهت فرست شدن نپرید تو پست خود نوشته رم بخونین و بعد براش نظر بدین:/

2.ما اینجا به عقاید هم دیگه احترام میزاریم شما چطور؟

3.نویسنده این وبلاگ به وجود خدا و کارما اعتقاد داره! آخه کم نزده پس سرش، گفتم بگم در جریان باشید الکی نیس همینجوری هرچی توهین و هیته بریزید سرم مثل وب قبلی شه

4.پستای رمز دار تا حد زیادیشون اگه قرار بود رمز داشته باشید خودم میومدم وبم بهتون میدادم، در صورتی برای گرفتن رمز کامنت خصوصی بدین که اسمتون تو عنوان باشه و من بهتون رمز نداده باشم یا کنارش نوشته باشم اگه میخواید بخونید بگید!

5.باز تبصره مورد چهار، پستایی که میگم میخواید بخونید بگید و رمز دارن یا فیک و وانشاتن، یا یه چیزین که به فیک و وانشات ربط داره، یا چیزاییه که نمیخوام هرکی از راه رسید بیاد تو وبم بخونه:/

6.راه های ارتباطیمو توی منو ها میزارم، اگه به هر دلیلی نمیخواید توی وبلاگ با هم حرف بزنیم اونجاها در خدمتم

7.اگه ازم بخواید کمک کنم تا فن گروهی بشید خیلی خیلی خوشحال میشم! من از همتون خجالتی ترم تو این لحظه راحت باشید باهام

8.من آرمی نیستم و فقط بی تی اسو حمایت میکنم! امیدوارم براتون واضح باشه که ترجیح میدم وقتی میگم کیپاپرم سریع اسم بی تی اسو نیارید-برای دوستان غیر کیپاپر-

9.اینجا وب منه. اینجا محل نوشتن منه. و من سلیقه ام ممکنه با هرکدومتون فرق کنه. از اینکه بخواید بگید نه به نظر من این خوب نیست مشکلی ندارم ولی اگه قرار باشه نظرتون رو تحمیل کنید دیگه نمیشه قبولش کرد

10.درمورد کپی کردن هم که فک نکنم توضیح لازم باشه. ایده گرفتن مشکلی نیست ولی اینکه همونو بردارید چهار تا فعل عوض کنید بزارید عصبیم میکنه. ایده های نوشته هامم فک کنم واضحه چرا نمیخوام کپی بشن.

 

+این قانون نوشتنا یاد میهن انداختمTT

++دارم از ایده ای که برای Lost دارم میترسم..