الان که پستو مینویسم ساعت هفت و نیمه ولی گذاشتم 10 منتشر شه که ببینیدش:/

آقا دبلیو ام عجیب شده._. نه به قبلا که صد سال یه بار به پسرام کامبک میداد نه به الان که یهو جو گرفتتش و خلاصه کامبک تابستونی داره آن اند آف برای ماه آگوست.

 

پسسسسس نتیجه میگیریم شما باید وب آن اند آفو دنبال کنیدxD

البته خیلیاتون دنبال کردینش:/ ولی اونایی که نکردین بکنین به نظرم:/ سر پنتا همتون مقاومت کردین تهش فک کنم همه دنبال کننده های من یونی نباشن سر اینکه پنتاگون یه گروه افسانه ایه توافق دارنxD من گروه بد معرفی نمیکنم که اینام مث پسرای پنتا-البته جی اس داره محارم میزنه جدیدا و رو هویی کراش زده ولی شما هوییاس شیپ کنید کشتمتون-ببینید برید سراغشون پشیمون نمیشید:")

همین عکس پستو ببینید آخه، دلتون میاد فن این مگولا نشید؟:">

از اونجایی که دلتون نمیاد پس این لینک و این شما و شهر آن اند آف!

http://onandoff.blog.ir

برای کسایی که حرفمو گوش میکنن و میان سراغشون دارم میرم اون چیزایی که ازشون منتشر شده بود و من تو امتحانام بودم نزاشتمو کامل میکنم*-* مث تقریبا همه اجراهای آگلی دنس...انی وی دنبال کنیدD:

 

+اولین ام وی ای که میبینید My Name Is باشه..توش دارن خودشونو معرفی میکنن:/