اوکی ولی من برای پیدا کردن اینکه کیو بزارم واقعا مدت زیادی صرف کردم تا به نتیجه زیبا و دل انگیز

اولیویا هی

رسیدم اصنم به خاطر اینکه کامبکشون نزدیکه نیسxD

 

پ.ن:کامبک منتشر شد:">

روز اول:آیدلت با عینک


روز دوم:خنده آیدلت


روز سوم:آیدلت درحال خوردن نوشیدنی

 

عکس کاملشو پیدا نکردم متاسفانهD:


روز چهارم:آیدلت با لباس مشکی

 

پرنسس منه این دختر:)


روز پنجم:آیدلت قبل از دبیو

 

آقا از اونجایی که ذکر نشده کدوم دبیو و لونا سولو سولو دبیو کردن پس این یه عکس پری دبیو حساب میشه چون هنوز های های رو نخونده بودنxDDDD

بچم همیشه خوشگل بوده فداش شم الهی:")


روز ششم:آیدلت با دوستاش

 

اولیویا و جیهان، فن و آیدلش، دوتا دوست*-*


روز هفتم:آیدلت با لباس آبی

 

اولیویا هی.......................


روز هشتم:سلفی از آیدلت

 

 

کافیه ویا با موهای خاکستریش سلفی آپ کنه که کل دنیارو باهاش به گا بدم


روز نهم:آیدلت با صورت کیوت

 

از اونجایی که مطمئن بودم منظور کیوت بازی عه، اولیویا از اگیو رفتن متنفره و برای همین یه رندوم انتخاب کردمxD


روز دهم:آیدلت با کلاه

 

این یکی از مرگ ترین استایلای اولیویاس:">


روز یازدهم:آیدلت توی رادیو شو

 

ارای باترفلای>>>>>>>>>>>>>>>


روز دوازدهم:آیدلت با حیوون خونگیش

 

میدونستین گوروم(سگ اولیویا) به حدی تو فندوم معروفه که سر هر کامبک فنا براش تیزر درست میکنن؟xDDDDDD وقتی میگم عاشق اوربیتم منظورم اینه-


روز سیزدهم:آیدلت با لبخند

 

من به فداش:)


روز چهاردهم: با حیوونا

ارجاعتون میدم به روز دوازده:>


روز پانزدهم:مدل موی مورد علاقت از آیدلت

 

خدایی اولیویا زیاد مدل مو نزده:/ ولی...:))))))))))))))


روز شانزدهم:گیف مورد علاقت از آیدلت

 

بعد میگه کیوت نیست._.


روز هفدهم:آیدلت توی هواپیما

 

آقا عکس از لونا حالت عادیشم کمیاب هس دیگه اینجوری نپرسیدxD ایرپورت استایل دادم دیگه:/


روز هجدهم:آیدلت با فن هاش

 

من این روزو با اولیویا پیدا نکردم سو از آیدل دومم که جنی باشه گذاشتم..و نیازه اشاره کنم لیسا به نوعی فن جنی حساب میشهxD بلینکا پشتشونن*0*


روز نوزدهم:آیدلت توی ماشین

 

من به فدای سلفیاشTT هق اصن


روز بیستم:آیدلت درحال خوندن کتاب

 

حساب میشه چونه ام نزنید با منxD


روز بیست و یکم:

 

هنوزم معتقدم ارای سو وات از همه کامبکای لونا بهتر بود.


روز بیست و دوم:هات ترین عکس آیدلت

 

همچنان نظر من ارای سو واته*-*


روز بیست و سوم:ادیت عکس مورد علاقت از آیدلت

 

فین فین:")