من به عشق اعتقاد ندارم اما...

قلب بک ریخت. بی اراده دستش رو گذاشت روی لبای چان. نباید اون جمله رو میگفت. اگه میگفت بک دیگه اخرین ذره باقی مونده از مقاومت تو وجودش رو از دست میداد. اگه این جمله رو میگفت بک گیج تر میشد. اگه این جمله رو میگفت بک عذاب وجدانش هم بیشتر میشد... اگه این جمله رو میگفت...

چشای بک پر از اشک شده بودن و چان تصویر خودش رو توی قطره های شناور تو چشمای بک میدید. اروم نوک انگشتای بک رو بوسید و دستش رو اورد پایین.

-توقعی ازت ندارم... تو لازم نیس چیزی بگی. من میگم تو فقط گوش بده

بک سرش رو تندتند تکون داد.

-میشه نگی؟ لازم نیس حتما...

-چرا لازمه.

چان با ملایمت حرفش رو قطع کرد. چند لحظه ای بین اشون رو سکوت گرفت. چان هنوز داشت با انگشتای بک بازی میکرد.

-من به عشق اعتقاد ندارم بک... هیچوقت نداشتم... چه حسی داره وقتی یکی که حتی به عشق اعتقاد نداره حس میکنه عاشقته؟

***

 

-این سوهو هیونگ برات تخم دوزرده میذاره که اسمش از دهنت نمیافته؟
چان با حرص پرسید.

بک سرش رو پایین انداخت و گفت:
- نه فقط باهام مهربونه...

***

 

بک بغلش کرد و گفت:
- اون منو نجات داد... تو اونو نجات دادی... یعنی هنوز عدالت تو دنیا هست... 

***

 

-پس نامجون چرا...؟؟؟
-دروغ بهش گفتم ...
بک خیره خیره نگاش کرد.
-یعنی انقد خره؟؟؟
کریس نیشخندی زد و گفت:
- نه من زیادی باهوشم! 

 

 

احتمالا وقتی عنوانو خوندین فک کردین قراره بیاید با یه متن خفنی چیزی رو به رو بشید و وقتی دیدین فقط معرفی فیکه حسابی خورده تو ذوقتون نه؟XD اگه اینطوریه بیخیال شین فقط صفحه رو ببندین برین پی زندگیتون:>

 

 

 

 

 

چی؟ هنوز هستین؟ ای بابا، خب بسه دیگه نمک پاشیدن برم فیکمو معرفی کنم:/

کام آن، سیلور اند سیلک فیکشنیه که نمیشه ازش گذشت! حتی اگه اکسوال هم نباشید بازم عاشقش میشید:)

جدا از احساسات متغیر بکهیون که نمیتونست بفهمه دقیقا چیه و چانیولی که پشت نقاب سیلور خودشو قایم میکرد، به جز فضای غمگین و مرموز فیک، لحظه های طنزیم وجود داشتن که باعث شد بخوام بگم نصف شب نخونیدش که جر میخورید!XD

نمیدونم واقعا چی در موردش بگم. چون چیزیه که نمیشه به این سادگی ازش حرف زد:)

 

name:Silver and Silk

writer:Silver Bunny

couple:Chanbaek, Kaisoo, Krisho

genre:Romance,Crime, Smut,Drama

 

فصل اول

فصل دوم

افتر استوری

 

+بهترین راه برای از بین بردن افسردگی بعد سریال چیه؟ آفرین بشینی از اول ببینیش!

++البته این چرخه خیلی چرخه سمی ایه ولی خب من امتحان دارم میکنمXD