حقیقتا بعد از اینکه دیدم هیچ فیوزی توی بیان یافت نمیشه(*اشک اشک*) و اینکه خیلیا بین کاپلای پنتا موندن تصمیم گرفتم بیام کاپلاشونو براتون رو کنمXD اصلا ام از شوکو اصکی نرفتماXDD

 

این پست فقط پنتاگونه و پست بعد آن اند آف و کاپلای بین پنتا و آن اند آفXD

باشد که با دیدن مومنتای آن اند آف ذره ای به پسرام علاقه نشون بدید(ریو:میدونستید خودش فقط جی آس و ایشن و وایاتو تشخیص میده؟ من:خفه شو ریو:/)

(بعدا اضافه شد:الان همه رو تشخیص میدمxD)

 

خب بریم برای شروع

 

وویو:ووسوک و یوتو

دیگه من چی بگم از این کاپل. زبانم قاصر است از مومنتاشون. از این بگم که یوتو روزی پونصد بار با ووسوک ویدیو کال میگیره یا از اون آپدیت 2016 فنکافه که ووسوک به یوتو گفت من مال تو ام، یا از اینکه یوتو هربار لایو میگیره تا شونصد هزار بار ووسوک ووسوک نکنه ول نمیکنه؟

یوکی:یوتو و کینو

به شخصه چون وویو شیپرم خیلی از مومنتاشون خبر ندارم. در واقع کلی بخوایم حساب کنیم کینو با کل پنتا شیپ میشهXD ولی خب به دلیل بغلی بودن بیش از حد هیونگکو یوتو خیلی بغلش میکنه واقعا صافته~

وونکی:شینوون و کینو

حقیقتا وونکی شیپرا واقعا بین یونیا کمن. ولی میشه گفت دستای تاینی کینو برای این ساخته شده که توی دستای لعنتی شین قفل بشه~ به عبارتی اینا خل و چل لاین هم هستن._.

ووکی:ووسوک و کینو

مکنه لاین با استعدادمون~ اینارو بیشتر فرند شیپ میکنن البته. هرچند بعد آپدیت کینو برای تولد ووسوک که نوشته بود ما با هم تو رابطه ایم خیلیا یهو شیپ کردنXDD یه چیزیم در رابطه با عکس بگم، استایلیست ناتی بوی رو به من نشون بدید اصلا بابت موهای ووسوک کاریش ندارم^^

جینهویی:جینهو و هویی

به عبارت دیگه هویی هم از اون دسته ایه که با همه شیپش میکنن:/ ولی جینهو بچم فقط با هویی شیپ میشه بمیرم براشXD جینهویی واقعا صافته و علاقه شدید بین هیونگ و لیدرو توی رود تو کینگدام میشه دید")

هونکی:هونگسوک و کینو

واقعا به اینکه کینو با همه مومنت میده ایمان نمیارین؟ لامصب معلوم نی تو خوابگاه پنتا چه خبرهXD یه مومنتشون که من عاشقشم توی قسمت یکی مونده به آخر آزمایشگاه پنتاگون یوتو میخواست رپ بخونه بعد اسم رپش هونکی بود که به ژاپنی میشه رویا فک کنم. بعد پنتا برگاشون ریخت فک کردن منظورش کاپل هونگ و کینو عهXD

هوییدان:هویی و ایدان

این کاپل که واقعا منقرض شده رسما چون ایدانمون یه دوست دختر داره بسی سکسی") ولی خب خودم معتقدم اوایل هویی با ایدان رل بود ولی ایدان عاشق هیونا شد هوییم رو جینهو کراش زد و این مسئله کاملا از قسمتای پنتاگون میکر مشخصه که جینهو خودشو میکشت هویی بهش توجه کنه ولی هویی به موهاش بودXD لازمه بگم بعد 4 سال و خبر دیت ایدان هنوز هوییدان پرطرفدار ترین کاپل پنتاگونه.

هونگوان:هونگسوک و یووان

یه خل و چل لاین دیگهXD میشه گفت صافت ترین کاپل پنتا هونگووانه. خیلی کاپل خنگ و دیوونه و کیوتین عاشقشونمXD اینا بعد از ام وی کریستال کلیر که کاپلی بود بیشتر بهشون توجه شد به نظرم.

ینوان:ینان و یووان

آقا من یه مدت بسیار طولانی بین اینکه هونگووان شیپ کنم یا ینووان مونده بودم بلی:/ به شخصه از کاپلایی که اختلاف قدی متوسطی دارن خیلی خوشم میاد و ینوانم از این دستست که یه اختلاف قد بسی کیوت دارن و باعث میشه خیلی نانازی باشنXD

ینسوک:هونگسوک و ینان

اینا ام از دسته کاپلایین که نمیشه انتخاب کرد کدومو شیپ کنی:/ و به شخصه ازش خوشم نمیاد چون جفتشون تاپن._. فرند شیپشون کیوته البته.

ووین:ووسوک و ینان

ینانم اون سینگلیه که با دوست پسرای دوستاش رلهXD نه ولی جدی، ووین میتونه یه انتخاب خوب باشه اگه نمیخواید وویو شیپ کنید. کاپل سوییت و صافتیه.

ووهو:ووسوک و جینهو

ببینید هرچیم بگید به من که اختلاف قدی ال بل فلان من نمیتونم قبول کنم مادر و فرزندو شیپ کنید با هم:"/