سلاام!

خب این اولین پست زمان حال منه که الان دارم مینویسمش، و فک کنم نوشتنش نیازه.

من تو وب قبلم خیلییییییی چیز میز گذاشتم، و با حذف کردن پستایی که دوست ندارم مدت زیادی طول میکشه تا همشونو انتقال بدم این طرف ولی اینکارو میکنمuwu

دنیای من توی این وب قراره به کل یه چیز دیگه باشه. پستایی که انتقالشون میدم اونایین که دلم میخواد خونده بشن وگرنه کلا یه بساط دیگست اینجا*-*

بعد انتقال دادن پستا وب قبلی رو میبندم ولی حذف نمیکنم. در ضمن تاریخ تولد وب و این حرفاشم با زمان وب قبلی میرم جلو:/ چون تو میهن هربار یه چیز جدید میزدم و نمیخوام تکرار بشه-

از اونجایی که اینجا یه دنیای جدیده، طبیعتا قوانین-مرام نامه-جدید رو هم داره. بعدا توی منو هم میزارمش ولی گفتم اینجا ام اعلام کنمش.

 

1.فرست و سکند و این حرفا کاملا آزاده و در ازاش رندوم یه آیدل میدم بهتون راحت باشید:>

2.از اونجایی که آدرس این وبو فقط به افراد خاصی دادم و همه کسایی که از قبل دنبالم میکردن هم کسایین که دوستم باهاشون کاملا، دنبال کننده خاموش قابل قبول نیست:/ بعد از مدتی که راحت تر شدم اینجا کم کم بیشترم میشیم.

3.ستاره این وبو از روی ستاره باز نکنید بزنید رو آدرس وب چون ممکنه تو یه روز پونصد تا پست بزارمxD

4.به احتمال زیاد اینجا خیلی فحش میدم:/ تو پستای معمولی و روزانه نویسی مثلا. گفتم در جریان باشید

5.من با کسی دعوا ندارم و پستای دیفند و این حرفام خطاب به کس خاصی نیست به خودتون نگیرید:/

 

بعد از انتقال دادن پستا دیگه روند عادی وبو میگیرم میرم جلو دیگه*-* بوس بهتون~