1. تجربه‌تون درباره‌ی یه انیمه و مانگا توی 2021 رو بنویسید. می‌تونید اثرها رو معرفی کنید و هرچی دل تنگتون می‌خواد بگین.

 

سال قبل درکمال بی معرفتی انیمه زیادی ندیدم، درواقع بیشتر کیدراما دیدم و سریال آمریکایی اما طبیعتا برای یه اوتاکو هیچی انیمه نمیشه و اینطور نبود که کامل کنار بزارمش، از طرفی من زیاد مانگا نمیخونم پس درموردش حرف نمیزنم، بیاید بریم یه سر به سه تا از انیمه هایی که دیدم بزنیم~

 

Yuukoku no Moriarty-موریارتی وطن پرست

هرچقدر از زیبایی این انیمه بگم کم گفتم:") میدونین کلا ژانر مورد علاقه من جنایی و معماییه، و طبیعتا شنیدن داستان شرلوک هلمز از زاویه دید ویلن داستان خیلی جذاب بود:") اینکه انیمه تونسته بود شخصیت ویلیام و برادرهاش رو خاکستری جلوه بده برام جالب بود و خب این زندگی واقعیه! هیچکس کاملا سفید یا کاملا مشکی نیست~

همچنین لازم به ذکره شرلیام ایز ریل. کچ می ایف یو کن، مستر هلمز^^

 

Given-گیون

عاه..گیون:)

من گیون رو اوایل 2021 دیدم"-" ینی یه دور قبلا شروعش کرده بودم بعد گشادی بهم قلبه کرد دراپش کردم و خیلی ازش گذشت و به این نتیجه رسیدم که هستی گوه نخور برو ببینش"-" ینی حتی یادمه گیون و موریارتی رو توی یه بازه زمانی توی شمال دیدم و خالم هر 20 دقیقه چون میدونست قسمتا 20 دقیقه این میومد تو اتاق منو میکشوند بیرون یه چرخی تو خونه بزنم دوباره ولم میکرد برگردم سرشxD حالا بگذریم از این حرفا،

میدونین کلا انتظارات از انیمه های یائویی خیلی بالاست"-" چون-به عنوان یه فوجوشی اعتراف میکنم-انیمه های خوب توی ژانر یائویی و صد درصد یوری خیلی کمن"-" اما گیون جوریه که کاملا همشو میشوره و میبره، درواقع ژانر موسیقی و زندگی روزمره میتونه واقعا حوصله سر بر باشه اما گیون واقعا اینطوری نبود، یه انیمه خاص با روند ملایم و طوری که میتونستی درکش کنی:") درکل گیون بوی خونه میداد..مث بقیه انیمه ها نبود که بوی هتل بدن، صحنه های قابل درک زیاد داشت و این چیزی بود که ازش میپسندیدمTT

 

Jujutsu Kaisen-جوجوتسو کایسن

و میرسیم به جوجوتسو، انیمه ای که با وجود تازه بودنش مخاطب های خیلی زیادی داشت:") طبیعتا توقعی که آدم از ژانر اکشن ژاپن داره یه انیمه با داستانی کاملا جدید و منحصر به فرده و جوجوتسو توی این یه مورد کم نزاشتو بی نظیر عمل کرد، داستان غیرقابل پیش بینی ای داشت که نمیتونستی حتی حدس بزنی توی قسمت بعد چه اتفاقی میفته و این چیزی بود که جذبم کرد برای ادامه دادنش. همچنین گرافیک بی نظیر انیمه که واقعا حرفی رو برای زدن باقی نمی زاره و بعضی وقتا دلم میخواست صحنه رو استپ کنم و فقط نگاش کنم..و درمورد موسیقی هم که اصن محشر بود این انیمه. هر دوی اوپنینگا محشر بودن. و آهان یه چیز خیلیی مهم درمورد جوجوتسو که باعث شد بیشتر ازش خوشم بیاد شباهت بین انیمه و مانگا بود. قسمت های اول که عملا مانگا بود فقط رنگ و حرکت داشت و این خیلی خوبه چون انیمه هایی رو هم دیدم که کارگردان تصمیم گرفته کلا یه داستان دیگه رو پیاده کنه و در نتیجه گند زده توش:"/

 

2.انیمه و مانگایی که تصمیم دارین سال جدید برین سراغش چیه و چرا؟

 

خب، صد درصد نفر اول لیستم تموم کردن شیطان کش ـه"-" همینجا اعلام میکنم تا وقتی شیطان کشو تموم نکردم انیمه جدیدی شروع نمیکنم..

و خب برای اون روزی که شیطان کش-بلاخره- تموم شه(لعنت به گشادی.)، میخوام توکیو ریونجرز رو ببینم، واندر اگ پریورتی و تاور آف گاد هم توی لیستم هستن~

و صد البته فصل جدید اتک آن تایتان، با اینکه مانگا رو خوندمT-T

درمورد مانگا هم یچی بود سارا چان معرفی کرده بود اسمش یادم نیس یه کاراکتر کراش داشت اون-

 

3.اوپنینگ و اندینگ مورد علاقه‌ی شما از سالی که گذشت؟

 

اوه گاد..بخش مورد علاقه من از انیمه ها اوپنینگ اندینگاشن:")

 

 

everlasting shine
black clover-op
By txt

Magic Spirit

 

Kaikai kiten
jujutsu kaisen-op
By eve

Magic Spirit

 

omega
yuukoku no moriarty-ed
By Stereo Dive Foundation

Magic Spirit

 

پی نوشت:دلم برا این چالشا تنگ شده بود:") چالش از اینجا شروع شده*-*

پی نوشت 2:انقد خوشحالم که همتون دارین میرین یوفوریا ببینین..TT

پی نوشت 3:برم به امتحان نگارشم برسم"-"

پی نوشت 4:آرمیتا برام فلیکس کشیددددT--------T ورژن انیمه ایشT--------T بعد امتحانم عکس میگیرم میزارم اینجاT--------T خیلی بیش از حد خوشگلههتذیمشتیشسT--------T