نور فندک میکنه صورتتو روشن
مثل رز وحشی میاد از بو تن تو خوشم
حاضرم آدمم واسه موندنت بکشم
ولی عازمم ساعتم نمیشه گرفت جلوشم
نیازی نی به شات یه ثانیه کافیه
بگاد گیراییه نگات
یهو طلوع ماهو دیدم تو سیاهیه چشات
این بیت نیمه جونو دادش یه قافیه نجات

---

اگه بودی منه مودی بودم از اون بچه خوباششسته رفته تر و تمیز نمیدادم بودی دودو
اگه بودی برا من نمیشد کم بهت علاقمبرا همه دیو بودم بیبی واس تو بودم بودا
اگه بودی جای هودی میپوشیدم کت گوچیجای نیمرو صبحا میزدم برات چوریتسو دودی
اگه بودی برا من همش بود جمع بهت حواسمفقط میخواستم باشی حتی خودم نباشم

---

ببین بعضی وقتا نمیشه که بشههرچند میدونم که تنگ میشه دلت
صبر کن میگذرن این شبای غمگیندنیا داره روزای قشنگ و زشت
گریه نداره آخه که گلم یه روز میرسیم بازم بهمیه روزی میشه دردا تموم
اشکاتو پاک کن از روی گونه هاتهیچکی نمیاد اینجا به جات تو به یادم بمون

---

Romeo, take me somewhere we can be aloneI'll be waiting, all there's left to do is runYou'll be the prince and I'll be the princessIt's a love story, baby, just say, "Yes"Romeo, save me, they're tryna tell me how to feelThis love is difficult, but it's realDon't be afraid, we'll make it out of this messIt's a love story, baby, just say, "Yes"

---

I do my best to pretend that we're friends and nothing elseI don't wanna be selfish, so I hold back'Cause you look so happy with her on your shoulderMaybe we'll try this again when we are olderPromise I'll be right there when it overBut right now
---
یکی بود یکی نبود ، ولی هیشکی اون یکی نبودگفت قلبمو محکم بگیر دستت ، با اون میوه ی ممنوع رو بچین قبلشگفت نوکِ چاقوتو بگیر سمتت ، بلند اسممو بگو و بمیر بعدشگفت قسم به این لحظه ، به این قلب که تیکه تیکه ستمن یه دردم که ازش دردا مینالن ، اگه امشب بری من تا فردا بیدارمفردا میخوابم اما نی راحت ، میپرم از خواب هم تنهایی باز همیادمه گفتی من تنها رفیقِ تنهاییاتم ، اَه چرا باز دارن ابرا میبارنها ؟ چرا ؟ ، یه هفتست که بارون میاد ، فکر تو با بارون آروم میادمیگه یه روزی اون برمیگرده ، ولی دیره چون اون روز من میرم ههمیگه هیچی مثِ همیشه نیست ، میگم رسمشه هیشکی تا همیشه نیستاین یه شعر عادی نبود ، حرف من و بارون بود و زمین خیس
---
'Cause I'm about to break down, I'm searching for a way outI'm a liar, I'm a cheater, I'm a non-believerI'm a popular, popular monsterI break down, falling into love now with falling apartI'm a popular, popular monster

---

نشد بدمدنیامو برا خنده هاتنشد بیایفرش کنم کوچرو براتنشد زمین برقصه با سازموننشد نری نبری قلبمو همراتتو میری ولی شعر میشی تو کتابمیه رویای محالتوی خوابممن لای ابرا دنبالت میگردمتا شاید یه روز یه جا با بارون بیای بازم

 

 

+من بازم با آهنگایی که دنبال کشف داستانشونم برگشتم:)

++خودش میدونه همشون خطاب به خودشه~~

+++گاهی واقعا حس روانی بودن میکنم:::::::::))))))))))