خب همونطور که میدونین من مدتها عه که درحال شناخت گروه های جدیدم

در همین حین خیلی از فندوم های قبلیمو به دلایلی حذف کردم، شاید چون حس میکردم فن خوبی نیستم یا چیزی شبیهش.

بلاخره لیست کامل گروهایی که فنشونم؛ با چه آهنگی فنشون شدم و آهنگ مورد علاقم ازشون منتشر شدD: برید حالشو ببریدD:

 

SNSD

بایس من قطعا و قطعا یوناست، بایس رکرم یوری و سانی ولی بایسم یوناعه خیلی دوسش دارم بچموو

آهنگی که باهاش سوان شدم I Got A Boy و آهنگ مورد علاقم Into the new world عهTT

ته‌نی و یونیول شیپ میکنم و فرندشیپ سانی و جسیکا خیلی سوییته~

 

BlackPink

بایس ندارم. وی یک عدد او تی فور است:> اما فرست بایسم جنی بود:">

آهنگی که باهاش بلینک شدم Boombayah و آهنگ مورد علاقم Forever young

جنلیسا اند چهسو ایز فاکینگ ریلTT

 

Pentagon

بایسم هویی عه، یه بایس دومی ام دارم که بین ینان و کینو تغییر میکنه. درحال حاضر ینانهxD

آهنگی که باهاش یونیورس شدم Dr.bebe و آهنگ مورد علاقم Camelia و Spring Snow

اینو دیگه همه میدونن که وویو، وونکی، جینهویی و هونگوان شیپ میکنم:> هیودانم اگه حساب کنیم آره.

 

LOONA

بایسم اولیویاس و جینسول. هرچند فرایند انتخاب بایس من خیلی پیچیده و دشواره و بایس رکرمم مدام عوض میشهxDD

آهنگی که باهاش اوربیت شدم Butterfly و آهنگ مورد علاقم WOW

هیوون، لیپسول، چوایو، یوئری، توجین و ویسول ریلننن:>

 

Stray Kids

بایسم مینهو و چاننTT حالا بایس رکرم هیون و فلیکسن و بایس رکر رکرم بقیه اعضاxD

آهنگی که باهاش استی شدم On Track و آهنگ مورد علاقم Never ending story

مینسونگ و هیونلیکس و کمی سونگین شیپ میشهه

 

ONF

بایسم مینکیونه، حالا رکر ایشن و جی اس و هیوجین میچرخنxD

آهنگی که باهاش فیوز شدم We Must Love و آهنگ مورد علاقم Popping

هیوآس شیپ میشه. مینیاتم سوییتهه

 

NCT

بایسام تن، یوتا، جمین و یانگ یانگ ان. رکرامم بقیشونD:

آهنگی که باهاش انستیزن شدم cherry bomb و آهنگ مورد علاقم زیادن..xD

یومارککک، نومییینن، جیونگگگ، لووینننن، چنسونگگگ، شیائودریییی، جانتننن، کلا زیادن خیلی کاپل هس که شیپ کنم..xD

 

G idle

بایسام یوکی، سویون و شوهوا ان. طبیعتا بایس رکرامم میشن میون و مینی و سوجینxD

آهنگی که باهاش نورلند شدم Latata و آهنگ مورد علاقم Dahlia

سوشو و یویون شیپ میشه:>

 

Red Velvet

بایسم وندی عهT------T دختر مگولمT-T بایس رکرام جوی و سولگیT-T

آهنگی که باهاش رول لاو شدم RBB و آهنگ مورد علاقم Ice cream cake عه.

آسول شیپ میشه:> اگه جوی و کراش رو هم حساب کنیم اونا ام آره.

 

EXO

بایسام شیومین و ییشینگن بایس رکرمم تحت هر شرایطی تائو میمونه. ینی تائوزی بچم تو هر وضعی که بودم بایس رکرم بود هیچوقت بایسم نشد...xD

آهنگی که باهاش اکسوال شدم Love shot و آهنگ مورد علاقم Promise

چانبککککک و کایسو و هونهانن و کریسهو شیپ میشهه:>>

 

TXT

بایسم تهیون و بایس رکرم سوبینTT کانگ عنتر خیلی کثافتههه

آهنگی که باهاش موآ شدم Crown و آهنگ مورد علاقم everlasting shine عه

یونبین و تهگیو ریل فور اورD:

 

Twice

بایسم جونگیون و مومو و داهیون بایس رکرمم سانا و میناریT-T

آهنگی که باهاش وانس شدم Yes or Yes و آهنگ مورد علاقم One In A Million

اهم اهم، مینچنگ و تویون و سایدا ایز ریلللTT

 

AOA

بایسم یونا و چانمی، بایس رکرم جیمین و قبلا مینا هم بایس رکرم بود در حال حاضر استنش نمیکنم.

آهنگی که باهاش الویس شدم Elvis و آهنگ مورد علاقم Still Falls the rain

حقیقتا بین سولجونگ و سولمین موندم:"> جفتشون ریلن لعنتی دوتاشونو شیپ میکنمxD و صد البته که کاپل میناکیو(مینا+پینوکیو) ایز فاکینگ ریل^-^

 

2ne1

من هیچوقت نتونستم بایس انتخاب کنم ولی یکوچولو قد نخود سی ال و مینزی:")

آهنگی که باهاش بلک جک شدم Fire و آهنگ مورد علاقم I don't care

صد البته که چه رین و دارا ریلن:"))

 

MAMAMOO

بایسم بیوله ها ولی هئینم دوست دارمT-T بایس رکرمم بانو آن هجین و کیم یونگسان:>

آهنگی که باهاش مومو شدم gogobebe و آهنگ مورد علاقم I love you too

مونسان ایز فاکینگ ریل حرفم نزنین با من.

 

ENHYPEN

بایس من از لحظه ای که پاشو گذاشت تو راهی که میرسید به آیلند جونگوون بود، در طی آیلند سونوی کره خر هم بهش اضافه شد الان دوتا بایس دارم. بایس رکرمم نیکی که از من یه سال بزرگتره:>

آهنگی که باهاش انجین شدم رو نیازه بگم یا خودتون فهمیدین از آیلند فنشونم؟ آهنگ مورد علاقم Fever

جیکهون و سونکی ایز ریل پشم سگام^^

 

GOT7

بایس بنده بم بم بود و داشتم باهاش زندگیمو میکردم که جکسون اومد گفت عه؟ و با خوش خنده و باحال بودنش دلمو برد و بایسام بم بم و جکسون شدن. بایس رکرمم یوگیوم:>

آهنگی که باهاش آگاسه شدم Just right و آهنگ مورد علاقم Not by the moon

دیگه نگم یوگبم ایز ریل خودتون بدونینD:

 

The Boyz

آقا من هرچقد مقاومت کردم باز نتونستم جلوی کوین و سونوو و یونگهون دووم بیارم. مخصوصا اون سونووی لاسو که یا بوس میخواد یا یکم شیطونی بیشتر...

آهنگی که باهاش دبی شدم No air و آهنگ مورد علاقم Bloom Bloom و Boy

خودتون میدونین بنگکیو و سونیو ایز ریل یا بگم؟

 

aespa

بانو جیزل که دیگه این حرفارو نداره عزیزانم، بایس رکرمم کاریناس:"> جیمینو از اس ام روکیز میشناسم دختر خودمهTT

آهنگی که باهاش مای شدم وجود نداره من از قبل دبیو فنشون بودم، آهنگ مورد علاقم Black mamba

دیگه از ریل بودن نینگزل و وینرینا نگم خودتون بهتر از من میدونین.

 

GWSN

بایس بنده میا بود داشتم باهاش زندگیمو میکردم که لنا اومد گفت نخیرر، مگه من میزارم تو یدونه بایس داشته باشی؟

آهنگی که باهاش گرو شدم وجود نداره چون خودمم نفهمیدم تهش چی منو فن کرد، آهنگ مورد علاقم Like it hot

چیز خاصی شیپ نمیکنم تا ببینم چی میشه:>

 

Oh My Girl

ببینید عزیزان، از وقتی که اون یادووو گفتنای سونگهی وجود داره بایس من سونگهیه. میمی و آرین هم رکرامنD:

آهنگی که باهاش میراکل شدم Non stop و آهنگ مورد علاقم dan dan dance

تو اینا ام چیزی شیپ نمیکنم ولی خدایی آرین و بینی خیلی کیوتنTT

 

NiziU

آخ که من چقد دلم برا نینا و مایوکا میره. خیلی سوییتن این دوتا عنترTT

آهنگی که باهاش ویث یو شدم طبیعتا آهنگ دبیوشون بود و آهنگ مورد علاقه ندارم فعلا:>

تو اینا ام شیپ نمیکنم چیزی..xD

 

Ikon

به تازگی آیکنیک شدم و بایسم بابی و دی کی ان. هرچند بابی رو دیگه باید با چشم برادری ببینم..:">

آهنگی که باهاش آیکنیک شدم لاو سناریو(چون نمیدونم سناریو چجوری نوشته میشه) و آهنگ مورد علاقم Killing me

با اینکه میدونم ریتا جرم میده ولی بعد دبل بی چیز خاصی شیپ نمیکردم..نزن منو..xD

 

CLC

بنده مدت زیادیه که فال این لاو ویت سورن هستم و بایس رکرمم یوجینه:")

آهنگی که باهاش چشیر شدم Black Dress و آهنگ مورد علاقم No و Me

سورنهی یه جوری ریله که خودشونم اینو میگن، شیپ کنید کار خوبیه بخداxD

 

BtoB

بایسم مینهیوکه اصنم چون شبیه سوبین بود نیستxD و بایس دومم اونکوانگ چون خیلی خلهxD

آهنگ مورد علاقم I'll be your man و آهنگی که باهاش ملودی شدمم همونهD:

اینا کاپل ندارن باید بی تو بی شیپ کنیxD

 

4Minute

بایسم هیونا بود و بایس رکرم همشون:")

آهنگی که باهاش فورنیا شدم Crazy و آهنگ مورد علاقم Hate عه:")

اگه هیودان رو حساب کنیم شیپ میکنم:") فین:")

 

LightSum

بایسم هویی یون و هینا عه در ضمن جیان خانوم یه ماه از من بزرگتره...:))))))

آهنگی که باهاش فنشون شدمی نیست چون از وقتی معرفی شروع شد فنشونم، آهنگ مورد علاقمم  Vanilla عه قطعا._.xD

هنوز چیزی شیپ نکردیم ولی سانگا و جوهیون به هم میانD:

 

F(X)

بایسم کریستال و سولی عهTT

آهنگی که باهاش میو شدم Hot Summer و آهنگ مورد علاقم All Mine

امبر و لونا شیپن بایD:

 

HOTISSUE

بایسم یه بینه، رکرم دانا و هیونگشین دخترای قشنگممم

آهنگی که باهاش سُور شدم گراتاتا بود آهنگ مورد علاقمم همونه ولم کنینTT

شیپ نمیکنم فعلا:")

 

KINGDOM

بایسم ایوان و چیوو:")

آهنگی که باهاش کینگمه شدم کارما و آهنگ مورد علاقمم همین کارما عه

فعلا شیپ نمیکنم(فعلاD:)

 

KEP1ER

بایسم باهیه و یوجین~

از گرلز پنلت فنشونم سو آهنگی که باهاش فن شدمی وجود نداره:>

تو اینا ام موقتا شیپ نمیکنم..xD

 

T-ARA

بایسم کیوری و هیومین

با Suger Free کویین شدم و آهنگ مورد علاقم All Kill

اینارم شیپ نمیکنم..xDD چرا جدیدا شیپ نمیکنم کسیو-

 

ITZY

بایسم یجی

با Dalla Dalla اولین بار میدزی شدم و آهنگ مورد علاقم SHOOT

چجوری میتونین ریوجین و یجی رو شیپ نکنین:")

 

ONEUS

بایسم شیون و هوان وونگ هست:")

با Valkyrie تومون شدم و آهنگ مورد علاقه خاصی ندارم..

لیون>>>>>

 

Apink

راستش من اصن قرار نبود فن ای‌پینک شم ولی به خودم اومدم دیدم عه وا نااون و ایونجی قلبمو ربودن:)

با Dilemma پینک پاندا شدم و آهنگ مورد علاقم Luv ـهTT

شیپ نمیکنم فعلا تا ببینیم چی میشهD:

 

IZ*ONE

بایسم ساکورا تشریف داره، و ینا اومد که تک بایسه بودن منو نابود کنه~

با La Vie En Rose ویزوان شدم و آهنگ مورد علاقه م Panorama می باشد،-،

گوگولی تر از شیپ کردنن نمیدونم چراxD

 

H1key

بایس بنده یل تشریف داره و یه نظری هم به رینا دارمxD

با آهنگ دبیوشون Athletic girl فنشون شدم و آهنگ مورد علاقمم همونه فعلا تا آهنگ جدید بدن-

فعلا خیلی نی نی ان آقاااxD نمیشه شیپ کرد زوده هنو-

 

Billlie

بایس گشنگم سوکی ـهTT رکرم شون*-* از گرلزپلنت فن بچمم

با آهنگ Ring x Ring بلیو شدم و آهنگ مورد علاقم Snowy night ـه

شیپ نمیکنم هرچند سوکی و سوآ ریل میزنن..

 

CLASS:y

بایس خوشملم هجو ـه و رکرم سونیو، از همون مای تینیج گرل من فال این لاوم با هه جوTT هم اسم اولیویام هست تازه

از مای تینیج گرل کلیکی ام، آهنگ مورد علاقم Class:y عه

هه جو رو با هیونگسو شیپ میکنم بای- بقیشونم زیادی بچه انxD

 

BVNDIT

بایسم جونگوو عه و رکرم بقیشون-

با Dumb بندیتبال شدم و آهنگ مورد علاقم Venom و Don't mess me عه~~

هنو درست حسابی نمیدونم کی به کیه یکم بهتر فنشون شدم اعلام میکنم حتما

 

Seventeen

بایسام هوشی، جونگهان و مینگهائو انTT رکرمم مینگیو پسرم:")

از وقتی ردی تو لاو اومد من در شرف کارات شدن بودم مقاومت میکردم فقط..تا اینکه Rock with you اومد و من از اون موقعست کاراتم فقط خودم نمیدونستم چون مقاومتم زیادی بالا بودxD آهنگ مورد علاقمم راک ویث رو تشریف داره:>

جونگچول و مینی شیپ میشه~~

 

TREASURE

بایسم یوشی عه رکرم ندارم بقیشونTT

با BOY تیومه شدم آهنگ مورد علاقمم همونه بای

سوکهون شیپ میکنم به لطف ریتا و شوکو-

 

ICHILLIN'

اینارو همین دو سه روز پیش پیدا کردم خیلی گادنTT بایسام جکی و یه‌جو و رکرمم ای‌جی

با Fresh فنشون شدم و آهنگ مورد علاقم Play hide and seek ـه

نمیدونم ولی جکی و ای جی بهم میان-

***

سولوییست ها:

IU

سولوییسته پس بایس ندارم..xD

آهنگی که باهاش یوئنا شدم Blueming و آهنگ مورد علاقمم همونه

با کسی شیپش نمیکنم هنوزD:

 

Somi

ایشونم سولوییسته دختر زیبامTT

آهنگی که باهاش کوکی شدم Birthday و آهنگ مورد علاقم What you waiting for عه

ایشونم با کسی شیپ نمیکنم:>

 

Jessi

وای گاد من خیلی جسی رو دوست دارم نمیدونم چراxD

آهنگی که باهاش جبی شدم NUNUNANA و آهنگ مورد علاقم Star

این دخترمو فرند شیپ با کی و اریک نام شیپ میکنم نپرین بهمxD

 

HyunA

این کویین خوشگلم خیلی عره ولم کنینT-T

آهنگی که باهاش آیینگ شدم وجود نداره چون با فورمینیت شناختمش، آهنگ مورد علاقم Flower Shower

قطعا با دان شیپش میکنم و به امید عروسیشونD:

 

AleXa

این کیوتمم خیلی دوست دارم فسقلی گوگولیT--T

آهنگی که باهاش ای آی تروپر شدم Bomb و آهنگ مورد علاقم Do or Die

اینم با کسی شیپ نمیکنم حقیقتا...xD

 

Chanmina

خوشگل سوییت و مهربونمو مشاهده میکنین:)

آهنگی که باهاش فنش شدم Doctor و آهنگ مورد علاقم Angel و Bijin عه

با اون دختره که تو ام وی ngu بوسیدش شیپش میکنم خوشبخت شن ایشالاxDD


همونطور که دیدین من فندوم های زیادی رو حذف کردم. مثلا دیگه میدزی یا آرمی نیستم. هرچند ایتزی رو منتظرم آلبوم کریزی این لاو بیاد ببینم دوباره میدزی میشم یا نه ولی آرمی رو بعید میدونم دوباره اضافه شه. از دور شاید حمایت کردم بنگتنو البته ولی فن؟ فکر نکنم.

بعدا اضافه شد:دوباره میدزی شدممم

همونطور که فهمیدین احتمالا من کیوب استنم، اس ام(-شاینی و سوجو) استن، و جی وای پی گرل استن(+اسکیز):>

واناس رو اضافه نکردم چون هنوز مونده تومون شم، ولی بدونین یه نیمچه تومون تشریف دارمxD

بعدا اضافه شد:تومون شدممممممم