اگه یادتون باشه من رشتم تجربیه. همین الانشم به اندازه کافی باهاش بساط دارم،

حالا تصور کنید برنامه سه شنبه ما شیمی-ریاضی-شیمی-ریاضی عه، میتونین تصور کنین چه وضع داغونی بود؟

صبحش امتحان شیمی داشتیم(به طرز کاملا ماورایی ای 93 درصد زدم با یدونه نزده، اولین درصد بالای 50 منه از شروع مدارسxD)(مشخصه از بس ذوق داشتم به عالم و آدم خبر دادم؟) بعدش مستقیم رفتیم سر زنگ شیمی تست حل کردیم.__. قشنگ از 7 صب تا 9 و ربع داشتیم تست شیمی میزدیم:/xD

بعد حالا من درحال عر زدن که بازی داریم عصر ایران کره و اینا رومینا برمیگرده میگه که مطمئنم میبازیم._. منم حرصم گرفت گفتم شرط میبندی؟ گفت آره، خلاصه قرار شد اگه مساوی کنیم کلا منقضی شه شرط و خب مساویم شدیمD:

دیروزش من یه لیست آهنگ داده بودم بهش چون دیده بود دارم رو کتاب حانیه با لیریک آهنگا هنرنمایی میکنمxD بعد خلاصه کنجکاو شد منم براش لیست نوشتم بره گوش کنه._. شامل Scars اسکیز و Deja vu و Eternal sunshine ایتیز و Shoot و Loco ایتزی. بعد برا اینکه سرش غر بزنم گفتم تو رفتی اون آهنگارو گوش بدی؟ اونم در کمال تعجب گفت آرهxD بعد گفت از اسکارز خوشش اومده. منم پرسیدم لوکو چطور که حانیه لوکو رو شنید دوتایی عر زدیم براش(نگفته بودم؟ حانیه ام کیپاپره:> اکسوال فندوم اولشه بایسشم بیونه، دزیره رم خوندهTT)

بعد تصور کنین زنگ شیمی دوم درس لایه و زیرلایه رو شروع کرد واقعا اصن...:/

ینی میفهمیدم داره میگه L زیرلایس بعد L از 0 شروع میشه ینی زیرلایه های لایه اول یدونست ولی L مساوی صفره با اینکه یدونه زیرلایه داره ولی متوجه نمیشدم..کل کلاس با چشمای باز و در سکوت به تخته خیره بودنxDD

حالا زنگ بعد چی بود؟ ریاضی! و اتحادای مثلثاتی رو گفت، قفلیم زده بود رو سوالای سخت و خفن و چالشی و اینا:/ و جدا اون حجم درس برای من زیاد بود آخراش مغزمو حس نمیکردم(هویی از همین جمله یه آهنگ در میاره بخدا)

آخه چینچا خیلی سخت بود درکش:/ ولی بعد از مول من دیگه سر شدم همه چی تو شیمی برام آسونهxD چی بود اون مول اسمش میاد سردرد میگیرم:/ حالا تو آزمون نشانه هست:"/ اصن بین میانگین کلاس تو امتحان قبل که از مول بود با این آخری که نور و ساختار اتم بود زمین تا آسمون فاصلست همین نشون میده مول خیلی چیز بیخودیهxD

چهارشنبه هم توی مدرسه اتفاق خاصی نیفتاد اگه پرسش زیستو حساب نکنیم:/

خو عنتر وقتی هیچ جای اون کتاب و جزوه کوفتیت نگفتی خودتم داری میگی مال یازدهمه من باید از کجا بدونم ترشح هورمون سطح غشای سلول رو بیشتر میکنه؟:/ از تو کونم در بیارم برات؟:/

بعد از ظهر شد و من مستقیم از مدرسه رفتم نشستم تو ماشین که بریم و گس وات؟ مامان قشنگم هندزفریامو نیاورده^^ منم انقد عر زدم که خدا میدونه و تنها چیزی که ساکتم کرد غذا بود..xD

حالا من و مامانم درحال بحث ثانیه ای که داییم خوراکیارو رو کرد دوباره سر اونا دعوا کردیم:/xD اختلاف سنی من و مامانم:35 سالxD

حالا خالم دلش برام سوخت و اینا(از خوبیای تک فرزندی:میتونی مظلوم بازی در بیاری به نفعت کار کنن) لواشک باز کرد واسم. بعد مامانم درست وقتی بحث تموم شده بود گفت:دیدی چقد خوب شد هندزفری نداری؟ و دوباره روز از نو روزی از نوxD درحدی که بابام میگفت این بچه داره خودشو آماده میکنه 48 ساعت بدون آهنگ باشه تو ام هی نمک بپاش رو زخمشxDD

تو راه بحث کشید به اسکویید گیم، داییمم با اینکه ندیدتش هی میگفت هیچ محتوایی نداره:// ینی اون لحظه داشتم آتیش میگرفتم چون میخواستم جواب بدم ولی اینجوری میفهمیدن دیدم._.

آخراشم من با کلی حرف زدن راضیشون کردم حداقل از ضبط ماشین یه آهنگی بزارنxDD و خب خداروشکر داییم هالیوود گوش میده:"/

حالا رسیدم خونه شیرجه زدم که برم لپتاپو وصل کنم به نت بیام بگم زنده ام که ماشالا هزار ماشالا نت اینجا دائم الزایشه._. اون آخرا اگه وصل نمیشد نزدیکم میشدین جیغ میزدم:/ بعد تصور کنید امروز امتحان زبان داشتم یک کلمه هم نخونده بودم خالم امروز صب بیدارم کرد با هم خوندیم، دیشب تلاش کردم بخونم ولی یاد زبان میفتادم حرصم میگرفت عصبی میشدم._.

آخه معلمه خیلی چیزهه، میگفت مهم نیست اگه تلفظ کلمه رو بلد نیستین یا نمیتونین حرف بزنین من فقط میخوام شما کنکورتونو بدین برین:/ بعد سطح سوالاش خیلییی بالاست، حتی برا بچهایی که کلاس میرفتن و ول نکرده بودن از بچگی هم سخت بود چه برسه به من که به لطف دخترخالم زبانم خوبه:/ منم دیشب اینجوری بودم که فوقش صفر میشم به عنمxD

الانم مثلا سر کلاس فیزیکم ولی دارم فیک مینویسم و سینگل آلبوم لایتسومو گوش میدمxD

شما چه خبر؟:>