1.دلم میخواد برم اینستا ام پیج کاور بزنم، حداقل اونجا لازم نیس کل آهنگو بخونم:"/

2.ولی کاوریستای اینستا خیلی خفنن..سیمفونیا رو اگه فالو ندارین همین الان فالو کنین خیلی کارش خوبه...یه دختر ژاپنی ایرانی ام هست کراشمه اونم خیلی خوب میخونه:"/

3.حس میکنم اگه برم اینستا مسخرم میکنن:/ همه بلا استثنا بالای 17 سالن من اون وسط گم میشمxD

4.بزنم پیج به نظرتون؟ پستارم میدم ستاره میزارهD:

5.رو صدای خودم وقتی پارت رپ بی بی توی ایز دیس بد بچ نامبر رو میخوندم کراش زدم..اصن سبک خودمو پیدا کردمxD

6.اگه صدامو نشنیدین تو وب آیسی جی هست ولی از وقتی نمونه صدامو گذاشتن اونجا تا الان خیلی پیشرفت کردمD:

7.دو سه شب پیش رفتم دنس پ ت ت رو کاور کنم، به این نتیجه رسیدم دنسای لونا به درد من نمیخوره به بلک پینک و توایس بچسبم راحت ترم.

8.چرا هرچی خواننده و گروه فوق العاده هست بهش بی توجهی میشه؟ جیپاپو که ول کردن به امون خدا:/ دوتا آهنگ از چانمینا و مدکید و بی بی گوش بدین فنشون میشین قول میدم!

9.یکی نیست برا بی بی فنسایت بزنه؟ لعنتی خیلی کارش خوبه..

10.چند تا آهنگ ملایم معرفی کنین برا کاور، خیلی نت بالا پایین نداشته باشه

11.آنی میگفت رپ خوندنم شبیه دوجا کتهTT

12.دقت کردین نصف پست در مورد کاور و خوندن شد؟

13.خیلی تمرینی میخوام برا بلیفیت اودیشن بدم، هرچند که بعید میدونم ولی قبول میشم به نظرتون؟

14.پرسون خیلی تو نوشتن متنای عاشقانه استعداد داره..خوش به حال اونی که قراره عاشقش بشهTT

15.دیروز بلاخره رفتم پیش یه روانشناس، همه چی داشت خوب پیش میرفت که بحث کشید به جنسیت.

گفت چیو توی جنس مخالفت میبینی که نمیخوای فقط دختر باشی؟
منم گفتم پسرا پریود نمیشنxD
 بعد گفتم خو من که نمیخوام حامله شم چرا باید پریود شم؟
 گفت چرا نمیخوای حامله شی؟
منم از دهنم پرید گفتم چون خودمو با یه پسر نمیبینم
اونم گفت ینی دخترارو دوست داری؟
من:.عام آره..

ینی به حدی اوکی برخورد کرد که برگام ریخت0-0

گفت دختری هست که دوسش داشته باشی؟
من:آره
اون:دوطرفست یا فقط خودت؟
من:عا...دوطرفه؟
اون:با هم تو رابطه این؟
من.............چیز..........عا...آره؟

شما بودین چی میگفتین؟

16.دیروز رفتم ایتیز فیور رود ببینم یاد خودم و دوستام افتادم وقتی رفته بودیم اردو._.

17.دیروز تولد تارا بود*-* حقیقتا دلم برا رومینا و رامش که میز جلویی ما نشسته بودن و بحثای مادوتارو فول اچ دی میشنیدن میسوختxD

18.امروز روز چوایو هست^^ وب لونا ده ورلد پست گذاشتم بسرید بهش

19.سالگرد پنج سالگی بلک پینک و پنج سالگی کیپاپر شدنم مبارک:)

20.فقط دلم میخواد چان امروز بیاد چانزروم ببینم چه صحبتی در مورد انویل ترک مثبت پونزدهش داره^-^

 

پی نوشت:پیجه رو زدمxD همین الان زدم تقریبا خواستین بگید آیدی بدم~