سلامم!

این پستو خیلی دلم میخواست بزارم تا الان وقتش شد بلاخره

درواقع یه لیسته از آهنگایی که ورژن کاور شدشون از ورژن اصلیش*به نظر من* بهتره. هر دوتا ورژن آهنگارو میزارم خودتون گوش بدین و بگید ورژن اصلیشو دوست دارید یا ورژن کاور شدشو:>

Despacito

این آهنگ کلا خیلی معروفه. کاور زیاد میشه ازش ولی من بین همشون کاور تمینو بیشتر دوست دارم، حالا جدا از صدای تمین که وقتی میری تو بهشت با بلندگو پخش میشه و اگه بیاد تتلو ام کاور کنه باز من پونصد بار گوش میدم کلا کاورش خیلی خوشگلهTT

Original

(از اونجایی که اینو جدا نخونده ویدیو اجراشو ام پی تری کردم)Taemin Cover


Shallow

این آهنگ اصل ورژنشم خداست اصن. حالا فک کنید جینهو و یوکی که دوتا کینگن تو ووکال کیوب کاورش کنن که اصن اوف:"/ جینهو تو این کاورش اون ورژن دیپ صداشم نشون داد که یونیارو یه دور کامل اپلاسیون کرد، یوکی هم به شخصه 70 بار فقط تو روز تولدش که منتشر شد کاورشو گوش دادم. کلا یه آهنگ افسانه ایه به نظرم.

Original by Lady GaGa and Bradley cooper

Jinho Cover

Yuqi Cover


Butter

میدونین با اینکه خیلی وقت نیست منتشر شده ولی خیلی کاورای زیادی ازش دیدیم و به شخصه کاور سورن و سونگهی رو از ورژن اصلی بیشتر گوش دادم. چجوری میتونین رپ سورنو تو این کاور بشنوین و اکلیل بارون نشین؟T-T سونگهی ام که اصن ووکالش گاده گاد.

Original by BTS

Sorn and Seunghee Cover


Love yourself

فک کنم دیگه مشخص باشه چقدر هالزیو دوست دارم و چقد بیشتر از کاورهاش خوشم میاد. لازمه اشاره کنم ورژن اصلی جاستین بیبرش اصن تو پلی لیستم نیست؟D"= از اینکه هالزی همه لاو یورسلفاشو کرد فاک یورسلف خیلی کیف کردم اصنxD

Original by Justin Bieber

Halsey Cover


Falling

جدا از اینکه من جدیدا هرچی گوش میدم یاد فیکام میفتم اینم یه اسپویل ریز و باحالی داره از فیک جدیدم-که درحال تایپه و وقتی تموم شد تصمیم میگیرم چیکارش کنم، پارت پارت آپ کنم یا فول-و خب آره به شدت یاد کاراکترام میفتم باهاش. حالا از صدای محشر جینهو و مهارت فوق العادش تو نشون دادن احساسات آهنگ بگذریم-

Original by Harry styles

Jinho Cover


We Don't Talk Anymore

میدونین اکثرا وقتی درمورد کاور این آهنگ حرف میزنیم یاد جونگکوک و جیمین میفتن، ولی کاور مورد علاقه من به جز همون ورژن جیکوکش، ورژن سورن و جینهو(از یه یونیورس به جز ده بار اسم جینهو رو آوردن چه انتظاری دارید فرزندانم؟) بید. اصن سورن صداش خیلی خوشگل و یونیکه میخوام براش بمیرمT-T

Original by Selena Gomez and Charlie Puth

Jimin and Jungkook Cover

Sorn and Jinho Cover


Lovesick girls

این آهنگ کلا خداس. ورژن کره ای و ژاپنی و دموش و کلا همه چیش خداس. بنابراین وقتی بوی بند مورد علاقه منم کاورش کنن مشخصا با تمام وجود عاشقش میشم:">

Original by BlackPink

Pentagon Cover


Dynamite

من در مورد آهنگ های کاور شده حرف بزنم و کویین چوآ(نه ترنم. تو نیستی.) توش نباشه؟ اصن وقتی چوآ یه آهنگ کاور میکنه باید با ورژن اصلی آهنگ به کل خداحافظی کنید.

Original by BTS

Choa Cover


خب این پستمم تموم شد، اگه برای هرکدوم از آهنگا کاوری شنیدین که دوستش داشتین بهم بگید شاید یه پارت دومم نوشتم~ اگه اهنگ دیگه ای بوده که کاورش رو بیشتر از اصلش دوست داشتید بازم بهم بگید تا بزارمش^^

 

+بهم سریال و انیمه معرفی کنین. اگه کیدراماست خیلی یکنواخت و روانشناختی نباشه که دراپش میکنم اگه از داستان خوشم نیاد، ذهنم به انیمه های کوتاه عادت کرده و قسمتای طولانی کیدرامارو فقط اگه درمورد پایانش کنجکاو باشم تحمل میکنم:"/

++اگه انقد که انسیتی و ده بویز با لونا مومنت میدن پنتاگون با لونا مومنت میداد من الان داشتم تو قبر با عزرائیل مار و پله بازی میکردم:"/

+++من همین الان فهمیدم بعضیا هچانو با هیجین شیپ میکنن:///// ناموصا وات ده فاک؟ اگه اولیویا ام با تن شیپ شه با سیم شارژر خودکشی میکنم.(ویرایش:خداروشکر نمیشد)

++++لینک کاور Shallow یوکی مال وب جی آیدله.